Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за DPF и активната принудителна регенерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Mury написа:
    Тея Вагини ги карай ти ако искаш,нищо удобно няма в Шкода Октавия,по добре да си седя на кенефа в къщи.
    Аз какво да карам съм решил, но тук става дума за теб, твоите капризи и твоя мързел да си намериш кола в ниския данък. Ето ти още няколко примера, щом не можеш сам да си намериш комби в ниския данък - Renault MEGANE GRANDTOUR 1.5 DCI, Citroën Xsara Kombi 2.0 HDi, Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi, Ford Focus 1.8 DI Turnier, Peugeot 307 SW HDi, Hyundai i30cw 1.4 CRDi, Hyundai i30cw 1.6 CRDi, Opel Astra 1.3 CDTI Caravan, ...Ако и тези не ти харесват винаги може сам да потърсиш в избран от теб сайт за автомобили и да си зададеш всички желания - току виж си намерил сам нещо, което да е по-удобно от канефа във вас.Но аз подозирам, че ти искаш да караш МПС до 10г с над 150к.с. да му "изкормиш" всички ЕКО-детайли, да му смениш софтуера (за да повишиш конските сили) без да си смениш талона и да ти намалят данъка с някаква ЕКО-отстъпка. С други думи искам кола със законно обявени 150к.с., но напомпана до 180к.с. с премахнат ДПФ филтър и запушен ЕГР (по възможност и без катализатор), но да плащам данък като за ВАЗ-2102 с 62к.с. от 1894 (на бай Иван от Тутракан).
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #47
      Stefanaki написа:
      Но аз подозирам, че ти искаш да караш МПС до 10г с над 150к.с. да му "изкормиш" всички ЕКО-детайли, да му смениш софтуера (за да повишиш конските сили) без да си смениш талона и да ти намалят данъка с някаква ЕКО-отстъпка. С други думи искам кола със законно обявени 150к.с., но напомпана до 180к.с. с премахнат ДПФ филтър и запушен ЕГР (по възможност и без катализатор), но да плащам данък като за ВАЗ-2102 с 62к.с. от 1894 (на бай Иван от Тутракан).
      Да не забравяме, че при покупката на въпросното МПС то трябва да си има катализатори и всичко останало, за да може да се вземе някои лев от там

      Коментар


        #48
        хайде стига сте си напрягали мозъците за глупости,махайте ги тези БОКЛУЦИ,премахнете ги и софтуерно и си карайте спокойно колите

        Коментар


          #49
          chaveto написа:
          Stefanaki написа:
          Но аз подозирам, че ти искаш да караш МПС до 10г с над 150к.с. да му "изкормиш" всички ЕКО-детайли, да му смениш софтуера (за да повишиш конските сили) без да си смениш талона и да ти намалят данъка с някаква ЕКО-отстъпка. С други думи искам кола със законно обявени 150к.с., но напомпана до 180к.с. с премахнат ДПФ филтър и запушен ЕГР (по възможност и без катализатор), но да плащам данък като за ВАЗ-2102 с 62к.с. от 1894 (на бай Иван от Тутракан).
          Да не забравяме, че при покупката на въпросното МПС то трябва да си има катализатори и всичко останало, за да може да се вземе някои лев от там
          Това няма как да стане, защото за коли с мощност над 101 к.с. няма намаление на данъците, без значение ЕВРО Колко са.ТОЧНО затова съм направил точно това, което си написал, Стефанакис.Взех си кола със законно обявени 150 к.с. (данък 240 лв), напомпах я до 190 к.с., пренахнах ВСИЧКО "еко" (колко е еко само то си знае), продадох премахнатите катализатори (с парите финансирах смяната на софтуера и направата на заместващо гърне от неръждавейка).За мое огромно съжаление - не става да плащам данък като например Ситроенчето С2 (18 лв). Макар че то е ЕВРО 2 и бълва повече сажди от мен, щото се кара само градско из София в тежки режими, пък аз карам 90% извънградско с постоянна скорост.

          Коментар


            #50
            Stefanaki написа:
            Mury написа:
            Тея Вагини ги карай ти ако искаш,нищо удобно няма в Шкода Октавия,по добре да си седя на кенефа в къщи.
            Аз какво да карам съм решил, но тук става дума за теб, твоите капризи и твоя мързел да си намериш кола в ниския данък. Ето ти още няколко примера, щом не можеш сам да си намериш комби в ниския данък - Renault MEGANE GRANDTOUR 1.5 DCI, Citroën Xsara Kombi 2.0 HDi, Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi, Ford Focus 1.8 DI Turnier, Peugeot 307 SW HDi, Hyundai i30cw 1.4 CRDi, Hyundai i30cw 1.6 CRDi, Opel Astra 1.3 CDTI Caravan, ...Ако и тези не ти харесват винаги може сам да потърсиш в избран от теб сайт за автомобили и да си зададеш всички желания - току виж си намерил сам нещо, което да е по-удобно от канефа във вас.Но аз подозирам, че ти искаш да караш МПС до 10г с над 150к.с. да му "изкормиш" всички ЕКО-детайли, да му смениш софтуера (за да повишиш конските сили) без да си смениш талона и да ти намалят данъка с някаква ЕКО-отстъпка. С други думи искам кола със законно обявени 150к.с., но напомпана до 180к.с. с премахнат ДПФ филтър и запушен ЕГР (по възможност и без катализатор), но да плащам данък като за ВАЗ-2102 с 62к.с. от 1894 (на бай Иван от Тутракан).
            Чак пък мързел,по скоро ти изпитваш мозъчен мързел,след като ме караш да разменям 159 за тези коли,демек да трампя кон за кокошка
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #51
              Извинявам се за написаното,не искам да обиждам никой.Мнението си е лично мое,аз казвам за мен кое е по-добре за колата.Всеки сам си решава какво да прави с колата си !!!!!!!!П.С.Имам сериозно питане,оставете ни нас обикновените потребители.Питам според вас,колко са екологични всички състезателни коли за драг,дрифт и т.н. с хиляди модификации и всякакви тънкости,според вас как ще се отрази закачането на една такава кола на газ анализатор например ?????????
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #52
                Тези коли се возят нормално на колесари докато стигнат до пистата. А в България е пълно с коли за драг и дрифт с пернишка регистрация и не само, които си чакат реда на светофара и ти пушат в муцуната.
                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                Коментар


                  #53
                  trota написа:
                  Тези коли се возят нормално на колесари докато стигнат до пистата. А в България е пълно с коли за драг и дрифт с пернишка регистрация и не само, които си чакат реда на светофара и ти пушат в муцуната.
                  А на пистата има някаква баро камера ли,че да не замърсяват ?????
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #54
                    Тони, не се хаби, няма смисъл. Има хора и хора. Едните вдяват от раз, а с другите .... все едно спориш с радио.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      Пичове, аз не искам да споря по тази тема и темата не беше такава в каквато се превърна. За това и не се обаждам много с постовете. Не искам да налагам на никой моите виждания, защото за това нещо човек трябва да си узрее сам и сам да го проумее. Знам че мизерията в България те принуждава да правиш разни неща за да оцелееш това го разбирам абсолютно. Но другото не го подкрепям... зорлем да си счупиш колата за още 10 умрели коня и половин литър нафта и то на каква цена - цена за тебе за децата ти и за всички останали. Към Мури - аз ти говоря за замърсяването в градовете за смока и смрадта в София - специално. До сега не съм видял смок над състезателна писта. Не че тези коли не замърсяват замърсяват, към тях нямам нищо против и мене ме кефят, но колко са те... и колко от тях се движат ежедневно около мястото където живееш и работиш. Харесват ми ретро колите и състезателните също те са символ на историята и прогреса на технологиите. Но не искам да ходя на работа с маска като в Сингапур. Повече няма да се забърквам в тази тема дано ако не на вас то поне на децата ви да им дойде акъла... и да разберат какво им говори радиото.
                      Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                      Коментар


                        #56
                        Mury написа:
                        trota написа:
                        Тези коли се возят нормално на колесари докато стигнат до пистата. А в България е пълно с коли за драг и дрифт с пернишка регистрация и не само, които си чакат реда на светофара и ти пушат в муцуната.
                        А на пистата има някаква баро камера ли,че да не замърсяват ?????
                        Извърташ много нещата само и само да излезеш прав, ама това е нормално за много от потребителите на този форум.Тук спорим когато се кара в града и на светофара пред теб някой кади и смърди.П.С Веднъж седмично карам по горите (хард ендуро) и там когато има 2т мотори в групата ги слагаме последни, почти на никой не му е приятна миризмата. Същата смрад става и когато 4Т гори масло или му е барана сместа да върви повече.
                        emzo написа:
                        Тони, не се хаби, няма смисъл. Има хора и хора. Едните вдяват от раз, а с другите .... все едно спориш с радио.
                        Много си си повярвал за софтуерите..... Направих ти намек с производителите, но не вдяваш :D

                        Коментар

                        Working...
                        X