Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на свещи - Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на свещи - Брава 1,9 JTD

    Здравейте, колеги. Изчетох няколко теми свързани със свещите и ми изниква следния въпрос. Тъй като доста хора казват, че се късат изгорелите свещи, какво се прави в случай, когато това стане, защото съм сигурен, че имам поне 2 изгорели свещи, което е и предпоставка за 2 скъсани такива...
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Отвивай ги на студен двигател.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Тогава не се късат или е по-малка вероятността ? Защото, ако пак има вероятност да се скъсат ми е чудно след това какво да правя ?
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #4
        Аз ли съм най-големия късметлия... моите бяха стегнати съвсем леко и се отвиха супер лесно...
        FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

        Коментар


          #5
          Аз още не съм пробвал моите, но като прочетох доста хора се оплакват от този проблем, че им се късат...та се чудих, дали да отида в сервиз да ги сменят, че така поне като се скъсат те да му мислят, или има някакъв начин да ги извадя дори и да се скъсат и да не ходя при поредните "майстори".
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #6
            Аз кво съм правил.Нямал съм запекла свещ, но ако някой не искат да вървят хубаво.РАзвивам малко и пръскам с ВД40. После завивам за да се раздвижи и после пак развивам. Ако има нужда повтарям.Ако се скъса свещ свалят главата и разпробиват и ги вадят. Абе дано да не ти се случва. До колкото съм чувал на JTDто не се късали. Проблема бил с други двигатели с дълги свещи.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар


              #7
              Да не правя нова тема, ама само на мен ли ми се струва сложна операцията по смяна на свещите...на такова място са, че не мога да стигна как да е, а и като ги гледам не ми идва идея как ще стане това...да не би да има специален ключ за отвиването им ?
              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

              Коментар


                #8
                Дълбок камък 10, удължения с чупещо рамо.Всичко опира до инструментариум
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Дълбок камък 10, удължения с чупещо рамо.Всичко опира до инструментариум
                  + сръчни ръце и пожелание магнит :D
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    emzo написа:
                    Дълбок камък 10, удължения с чупещо рамо.Всичко опира до инструментариум
                    + сръчни ръце и пожелание магнит :D
                    И магнита задължително телескопичен
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Ами от къде взимате грес за свещите? Аз ще сменям и аз и ще сложа пак на BERU и препоръчват специална грес само че от къде да се вземе грес?
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Valiosport написа:
                        Ами от къде взимате грес за свещите? Аз ще сменям и аз и ще сложа пак на BERU и препоръчват специална грес само че от къде да се вземе грес?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Valiosport написа:
                          Ами от къде взимате грес за свещите? Аз ще сменям и аз и ще сложа пак на BERU и препоръчват специална грес само че от къде да се вземе грес?
                          Само не ми казвай че сега разбираш за греста... http://www.tech-co.bg/produkti/podgrevni-sveshchi-beru
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Тука Валката е 6, Банков пак в бисерите
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Аз да потвърдя за за греста. Много съм доволен от резултата, след 5 - 6 години и 100 000 километра , едната свещ се разви без никъкви проблеми.А греста я взех от един познат, иначе ми искаха 25 лв по спомени за локтайтска.А иначе за смяната , няма нищо сложно, стига да имаш подходящият инструмент и да не се панираш от факта че няма да завиеш свещите в блока направо с ръка.То там ннататък всичко е лесно.
                              Bravo JTD 105 '98

                              Коментар

                              Working...
                              X