Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотите играят Брава 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да поясня пак в случай, че съм пропуснал или че някой колега не е разбрал. Оборотите играят между 800-900, когато тя си поиска, т.е. не винаги, но често се случва.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    Коментар


      #17
      Имах подобен проблем + притрисане при потегляне.След като смених демпферната шайба, фрай лауф шайбата на генератора и един лагер на полуоската нещата си дойдоха на мястото.Лагера в случая няма нищо общо с оборотите, но другите две - имат.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #18
        iakvvu написа:
        nsn написа:
        Повредения инжектор не влиае на оборотите на празен ход.
        Влияе,влияе и още как... JTD 105 на Мареа,2-ри цилиндър
        Не че нещо ама какво искаш да кажеш
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Това че на този двигател с такова нестабилно поведение съм сменял дюза.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            Ibiza написа:
            Колега имам същия проблем при 1.9 жтд 110 кс играят 800-900 до когато и скимне и спрат да играят адски ме изнервя...... никой до сега не ми е дал конкретен отговор от какво е това .
            Не знам защо прави така, но не е проблем. И не от регулатора на налягане. Само лятото не клати обороти. И го прави само на студен старт.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #21
              Точно повечето пъти го прави когато е студен старт.
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #22
                Тука съм съгласен с колегите. И моите наблюдения са, че го прави на студен старт, но И през лятото, тъй като ми се случи преди около седмица да прави така.
                Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                Коментар


                  #23
                  madunko написа:
                  Тука съм съгласен с колегите. И моите наблюдения са, че го прави на студен старт, но И през лятото, тъй като ми се случи преди около седмица да прави така.
                  @ivel-драсни му на ЛС и се разберете.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    Кво да се разбираме на ЛС да пише в темата да обясни на всички за този проблем . Поздрави
                    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                    Коментар


                      #25
                      Ако регулатора има цедка я почисти и след това смени горивния филтър.
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #26
                        Горивния филтър съм го сменил преди по-малко от 6000 км., а гориво никога не зареждам директно от бензиностацията, т.е. зареждам на бензиностанция в туби и после си я прецеждам. Няма да ви казвам какви боклуци плуват...от всяка бензиностанция е така, да не си помисли някой, че има такава, която предлага абсолютно чиста нафта.
                        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                        Коментар


                          #27
                          първо-писано е много по темата.второ-започва се с проверка на наноцедката на регулатора за фини частици,трето-не си мисли ,че като си сменил горивен филтър,то той е качестве(особенно ако е vasko).на четвърто и не на последно място-на колко процента работи регулатора в различните режими на натоварване-не си мисли че е невъзможно и той самия да е дал фира.

                          Коментар


                            #28
                            А случайно някои да разполага със снимка да видим кое точно е регулатора и как се разглабя да се стигне до тая цедка, как и със какво се почиства е последствие.
                            Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                            Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                            Коментар


                              #29
                              ivel написа:
                              първо-писано е много по темата.второ-започва се с проверка на наноцедката на регулатора за фини частици,трето-не си мисли ,че като си сменил горивен филтър,то той е качестве(особенно ако е vasko).на четвърто и не на последно място-на колко процента работи регулатора в различните режими на натоварване-не си мисли че е невъзможно и той самия да е дал фира.
                              Колега, нищо не си мисля, тъй като изобщо нямам представа от какво може да се е появило това. Знам само, че гледам да купувам части от доказали се производители, макар да няма никаква гаранция, че може да са някакви ментета внесени от друго място. Иначе и аз като колегата Ibiza бих желал някой да покаже по възможно най-подробния начин как да проверя и да стигна до тази цедка.
                              Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                              Коментар


                                #30
                                Снимка на регулатора:Закачен е на помпата за високо налягане (ГНП) намираща се в коша, зад двигателя:
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X