Да поясня пак в случай, че съм пропуснал или че някой колега не е разбрал. Оборотите играят между 800-900, когато тя си поиска, т.е. не винаги, но често се случва.
Имах подобен проблем + притрисане при потегляне.След като смених демпферната шайба, фрай лауф шайбата на генератора и един лагер на полуоската нещата си дойдоха на мястото.Лагера в случая няма нищо общо с оборотите, но другите две - имат.
Колега имам същия проблем при 1.9 жтд 110 кс играят 800-900 до когато и скимне и спрат да играят адски ме изнервя...... никой до сега не ми е дал конкретен отговор от какво е това .
Не знам защо прави така, но не е проблем. И не от регулатора на налягане. Само лятото не клати обороти. И го прави само на студен старт.
Тука съм съгласен с колегите. И моите наблюдения са, че го прави на студен старт, но И през лятото, тъй като ми се случи преди около седмица да прави така.
Тука съм съгласен с колегите. И моите наблюдения са, че го прави на студен старт, но И през лятото, тъй като ми се случи преди около седмица да прави така.
Горивния филтър съм го сменил преди по-малко от 6000 км., а гориво никога не зареждам директно от бензиностацията, т.е. зареждам на бензиностанция в туби и после си я прецеждам. Няма да ви казвам какви боклуци плуват...от всяка бензиностанция е така, да не си помисли някой, че има такава, която предлага абсолютно чиста нафта.
първо-писано е много по темата.второ-започва се с проверка на наноцедката на регулатора за фини частици,трето-не си мисли ,че като си сменил горивен филтър,то той е качестве(особенно ако е vasko).на четвърто и не на последно място-на колко процента работи регулатора в различните режими на натоварване-не си мисли че е невъзможно и той самия да е дал фира.
А случайно някои да разполага със снимка да видим кое точно е регулатора и как се разглабя да се стигне до тая цедка, как и със какво се почиства е последствие.
Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
първо-писано е много по темата.второ-започва се с проверка на наноцедката на регулатора за фини частици,трето-не си мисли ,че като си сменил горивен филтър,то той е качестве(особенно ако е vasko).на четвърто и не на последно място-на колко процента работи регулатора в различните режими на натоварване-не си мисли че е невъзможно и той самия да е дал фира.
Колега, нищо не си мисля, тъй като изобщо нямам представа от какво може да се е появило това. Знам само, че гледам да купувам части от доказали се производители, макар да няма никаква гаранция, че може да са някакви ментета внесени от друго място. Иначе и аз като колегата Ibiza бих желал някой да покаже по възможно най-подробния начин как да проверя и да стигна до тази цедка.
Коментар