Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Забиване" на JTD при рязко увеличаване на обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Та тия дни -бегом към моргата за читав регулатор. :D
    ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
    FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
    ALFA ROMEO 159- мечтата

    Коментар


      #17
      Дано случиш на читав!Поздрави!

      Коментар


        #18
        Нов, нов , нов и пак нов. Бош.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          На първо време мисля да сменя О-пръстенчетата на моя регулатор,тъй като моето е доста хлабаво.Освен това на всички снимки на такъв регулатор пръстенчето е зелено,а моето е черно.В комбинация със зверски затегнатия регулатор към помпата/голяма борба беше/си мисля,че някой майсторан е ровил по помпата и е сложил О-пръстен,какъвто му е попаднал.А и вече съм толкова трениран,че за 5 минути свалям регулатора при горещ двигател. :D :D :D .Ако не се оправи,имам познати моргаджии и на принципа проба-плащаш ще си намеря читав .Новият е последната крачка,тъй като е скъп.
          ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
          FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
          ALFA ROMEO 159- мечтата

          Коментар


            #20
            ако все пак си решил втора употреба,то като го монтираш я закачи на диагностика и виж на колко процента работи регулатора

            Коментар


              #21
              На колко процента, кога ? При същия тест, който repilot е направил, на празен ход или друго ?
              Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

              Коментар

              Working...
              X