Колата е МАРЕА комби, JTD 105 к.с.Понякога при рязка промяна на оборотите-например рязко подаване на газ на 1-ва предавка или препъване от 5- та на 4-та двигателят за момент забива/прекъсва/.Още по-лошото е ,че в един от 5 такива случая направо угасва.Два пъти ми се случва при изпреварване и повярвайте не е приятно.Когато угасне светва чека и трябва да изключа контакта,да изчакам 7-8 секунди и чак тогава запалва.Ако опитам да паля веднага не иска.И това става само при топъл двигател.Последният път като ми направи тоя номер пак беше при изпреварване- на 4-та изцедих до около 4000 оборота и тъкмо да сложа 5-та и угасна.Изпаднах в нерви и я пръснах от газ-изцеждане до 5000 оборота-две предавки надолу и .... няма проблеми.И на другия ден пак същото.Ходих на три различни диагностики и ми дадоха 33 възможни проблема.Можело да е високо налягане на рейла,можело и да е ниско,ама можело да е от помпата за високо налягане,а пък можело и да е от регулатор някакъв на това налягане.А можело и датчика,който мери налягането да давал грешна информация.С други думи слагам до моята още една МАРЕА-прехвърлям и пробвам.А при диагностиката ми направи впечатление ,че всеки път след такова забиване изписваше грешка 0191.Не знам какво значи.Ако някой е имал подобни проблеми,да сподели,че вече взе да ми писва от майстори и разбирачи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Забиване" на JTD при рязко увеличаване на обороти
Collapse
X
-
Колеги,напънете се малко,помислете.Сигурен съм ,че измежду вас има хора,които разбират.Защо го прави само като е топла?Ако са тези причини,които посочвате, няма ли да забива и при студен двигател?Може ли да е "пикаеща" дюза,която при топъл двигател/по-рядка нафта/ и при малко по-високо налягане да оттърва и да разпада налягането в рейла?ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
ALFA ROMEO 159- мечтата
Коментар
-
rcpilot написа:Колеги,напънете се малко,помислете.Сигурен съм ,че измежду вас има хора,които разбират.Защо го прави само като е топла?Ако са тези причини,които посочвате, няма ли да забива и при студен двигател?Може ли да е "пикаеща" дюза,която при топъл двигател/по-рядка нафта/ и при малко по-високо налягане да оттърва и да разпада налягането в рейла?
Коментар
-
Ок ще ги имате,но ще отнеме няколко дни,тъй като в Търново се оказа,че няма човек ,който да ми направи диагностика и да запише данните в реално време.Или пък има ,но не иска.Както и да е, намерих човек от съседно градче,който ще свърши работа,но нямам възможност да отида до края на тази седмица.ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
ALFA ROMEO 159- мечтата
Коментар
-
на мен мара ми гаснеше по същия начин и се оказа разкачено маркуче за обратната нафта на кошницата в резервоара.поздрави на колегата specialista че ми каза какво е след 256000 диагностики и още толкова башмайстори.напълни резервоара над половината и гледай дали ще угасне.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Така-а-а-а.Проблемът е открит,но по реда.Първо,най-после намерих човек,който хем да е в час,хем да му се занимава с моя проблем.Та значи закачихме компютъра към ЕКУ-то и газ.Теста беше като включа 3-та да набия газта до долу при 1500 оборота и да не пускам.Стигна 4000 оборота и заби.Рестарт и пак същия тест и пак заби.Майсторчето извади записаната графика и..........ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
ALFA ROMEO 159- мечтата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар