Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Забиване" на JTD при рязко увеличаване на обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Забиване" на JTD при рязко увеличаване на обороти

    Колата е МАРЕА комби, JTD 105 к.с.Понякога при рязка промяна на оборотите-например рязко подаване на газ на 1-ва предавка или препъване от 5- та на 4-та двигателят за момент забива/прекъсва/.Още по-лошото е ,че в един от 5 такива случая направо угасва.Два пъти ми се случва при изпреварване и повярвайте не е приятно.Когато угасне светва чека и трябва да изключа контакта,да изчакам 7-8 секунди и чак тогава запалва.Ако опитам да паля веднага не иска.И това става само при топъл двигател.Последният път като ми направи тоя номер пак беше при изпреварване- на 4-та изцедих до около 4000 оборота и тъкмо да сложа 5-та и угасна.Изпаднах в нерви и я пръснах от газ-изцеждане до 5000 оборота-две предавки надолу и .... няма проблеми.И на другия ден пак същото.Ходих на три различни диагностики и ми дадоха 33 възможни проблема.Можело да е високо налягане на рейла,можело и да е ниско,ама можело да е от помпата за високо налягане,а пък можело и да е от регулатор някакъв на това налягане.А можело и датчика,който мери налягането да давал грешна информация.С други думи слагам до моята още една МАРЕА-прехвърлям и пробвам.А при диагностиката ми направи впечатление ,че всеки път след такова забиване изписваше грешка 0191.Не знам какво значи.Ако някой е имал подобни проблеми,да сподели,че вече взе да ми писва от майстори и разбирачи.
    ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
    FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
    ALFA ROMEO 159- мечтата

    #2
    Или регулатор високо налягане или помпа.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Аз залагам за датчика за налягането в рейл-а, Провери и кабела до него да не е протъркан и да опира някаде.Грешката P0191 - Diesel preasure control / Invalid signal / Fatal / Light ON

      Коментар


        #4
        Колеги,напънете се малко,помислете.Сигурен съм ,че измежду вас има хора,които разбират.Защо го прави само като е топла?Ако са тези причини,които посочвате, няма ли да забива и при студен двигател?Може ли да е "пикаеща" дюза,която при топъл двигател/по-рядка нафта/ и при малко по-високо налягане да оттърва и да разпада налягането в рейла?
        ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
        FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
        ALFA ROMEO 159- мечтата

        Коментар


          #5
          регулатор,помпа или запушена цедка на регулатора.моли се да е последното

          Коментар


            #6
            rcpilot написа:
            Колеги,напънете се малко,помислете.Сигурен съм ,че измежду вас има хора,които разбират.Защо го прави само като е топла?Ако са тези причини,които посочвате, няма ли да забива и при студен двигател?Може ли да е "пикаеща" дюза,която при топъл двигател/по-рядка нафта/ и при малко по-високо налягане да оттърва и да разпада налягането в рейла?
            Пич,ще ти кажа какво и е ако ми кажеш в момент на забиване какво е исканото и действителното налягане в рейла и регулатора на колко процента работи в този момент?????Като искаш конкретика, отговори на въпроса!Поздрави!

            Коментар


              #7
              Подозирам, че ще останеш без исканите стойности, Жоре
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Знам Емо,ама как да му помогна,като той човека дори и не предполага че там където е ходил са могли да му хванат проблема.Всички размахват едни лаптопи и трият грешки и вземат лесни пари без дори да се изцапат.После Фиатите не ставали!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Ок ще ги имате,но ще отнеме няколко дни,тъй като в Търново се оказа,че няма човек ,който да ми направи диагностика и да запише данните в реално време.Или пък има ,но не иска.Както и да е, намерих човек от съседно градче,който ще свърши работа,но нямам възможност да отида до края на тази седмица.
                  ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
                  FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
                  ALFA ROMEO 159- мечтата

                  Коментар


                    #10
                    Фиатите не ставали! Това повече да не съм го чул :D :D :D
                    ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
                    FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
                    ALFA ROMEO 159- мечтата

                    Коментар


                      #11
                      rcpilot написа:
                      Фиатите не ставали! Това повече да не съм го чул :D :D :D
                      А какъв беше проблема?
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #12
                        на мен мара ми гаснеше по същия начин и се оказа разкачено маркуче за обратната нафта на кошницата в резервоара.поздрави на колегата specialista че ми каза какво е след 256000 диагностики и още толкова башмайстори.напълни резервоара над половината и гледай дали ще угасне.
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Така-а-а-а.Проблемът е открит,но по реда.Първо,най-после намерих човек,който хем да е в час,хем да му се занимава с моя проблем.Та значи закачихме компютъра към ЕКУ-то и газ.Теста беше като включа 3-та да набия газта до долу при 1500 оборота и да не пускам.Стигна 4000 оборота и заби.Рестарт и пак същия тест и пак заби.Майсторчето извади записаната графика и..........
                          Прикачени файлове
                          ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
                          FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
                          ALFA ROMEO 159- мечтата

                          Коментар


                            #14
                            Тежката му дума беше регулатор на налягането на помпата.Извиках мой човек със същата Мареа и извадихме неговия регулатор.При моя се борихме два часа с долното болтче,което естествено се заобли преди да се развие.Сложих другия и пак тест.И .......открийте разликите :D :D :D :D :D
                            Прикачени файлове
                            ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
                            FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
                            ALFA ROMEO 159- мечтата

                            Коментар


                              #15
                              А ето го и главния виновник :D
                              Прикачени файлове
                              ALFA ROMEO 146 1.4 T.S.-бившата
                              FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD-настоящата
                              ALFA ROMEO 159- мечтата

                              Коментар

                              Working...
                              X