Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-трудно палене при студена кола от днес.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-трудно палене при студена кола от днес.

    Днес сутринта за пръв път колата ми не запали от първия път. Крома 1.9 mJTD.Винаги съм я палил без газ, само с натиснат съединител (иначе не пали). Винаги замъркваше след завъртане на ключа.Обаче от може би 2 месеца ми свети лампа, че имам за смяна подгревна свещ. Ама аз си викам - тя зимата далече... Днес за пръв път ме изненада. При завъртане на ключа уж пали, и като пусна ключа - изгасна. Така - два пъти. На третия подадох газ и запали.После като позагря - няма проблем.След обяд пак на студена кола - пак същата работа.Въпросът ми е - дали е от неработещата подгревна свещ? Че сега е по-хладно времето...Или може да е нещо друго?

    #2
    До -5гр не би трябвало да е проблем че има изгоряла свещ.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      не е от свещ,трябва ти диагностика

      Коментар


        #4
        На мен ми прилича на дюза. Това има ли ел. помпа в резервоара или помпата за ВН си дърпа нафтата.

        Коментар


          #5
          Да, наистина ен би трябвало да е от свещта. На 159-ката почти цяло лято карах с изгоряла свещ, смених ги и 4-те минлата седмица, но от сервиза ми казаха, че дори с 2 изгорели свещи ще запали при по-топло време. След -5 градуса давало отражение. Търси проблема другаде - дюза или запушен ДПФ, ако има такъв или гадна нафта?

          Коментар


            #6
            hi

            карам пунто жтд ,и на мен вчера ми направи същия номер .и на мен ми свети лампата за свещите ,ама продължавам да карам от 5 месеца .от известно време наливам една нафта от една неизвестна марка бензиностанция ,че по евтина на 2,10 .вчера заредих веднага на ЛУКОЙЛ И и за сега всичко е ОК .явно ще търся пак чист дизел ,да върви със всичко .

            Коментар


              #7
              И с две неработещи ще запали без проблем, но не е добре да караш с изгорели подгревни. Може да затегнат и да стане дебела после.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #8
                Няма гаранция че имаш само една изгоряла, нали знаеш...Освен това такова гаснене след запалване може и да е от въздух. Макар че може и само еднократно да е. След смяна на филтри, 156цата ми няколко пъти точно така направи, после сама се оправи. Тъкмо бях решил да ходя да дигам скандал че смуче въздух отнакъде след пипането.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  нафта от туби?горивна уредба ще правиш ....
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    нафта от туби?горивна уредба ще правиш ....
                    Нафтата от туби идва и тя от колонката-просто минава през нечии резервоар и гумен маркуч :D
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      emzo написа:
                      нафта от туби?горивна уредба ще правиш ....
                      Нафтата от туби идва и тя от колонката-просто минава през нечии резервоар и гумен маркуч :D
                      Аз залагам на въздух или проблем с клапан на дюза. При мен от въздух се получава палене на по малко цилиндри. Двигателя веднага заработва, но не изключва стартера - това е защото съм със start/stop бутон. Ако натисна аз бутона да спре да върти стартера двигателя работи на 3-цилиндъра и за няколко секунди заработват всички. При колегата е възможно да има въздух при повече цилиндри и затова да не иска да заработи като пусне стартера. Наскоро имаше случай при който от две проблемни дюзи (не им държаха клапаните) двигателя заработва на два цилиндъра и в момента в който се пусне ключа и двигателя гасне.

                      Коментар


                        #12
                        Я застопори вихровите клапи в отворено положение и хвани някой да запали колата и сподели дали пали нормално.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар

                        Working...
                        X