Днес сутринта за пръв път колата ми не запали от първия път. Крома 1.9 mJTD.Винаги съм я палил без газ, само с натиснат съединител (иначе не пали). Винаги замъркваше след завъртане на ключа.Обаче от може би 2 месеца ми свети лампа, че имам за смяна подгревна свещ. Ама аз си викам - тя зимата далече... Днес за пръв път ме изненада. При завъртане на ключа уж пали, и като пусна ключа - изгасна. Така - два пъти. На третия подадох газ и запали.После като позагря - няма проблем.След обяд пак на студена кола - пак същата работа.Въпросът ми е - дали е от неработещата подгревна свещ? Че сега е по-хладно времето...Или може да е нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
По-трудно палене при студена кола от днес.
Collapse
X
-
Да, наистина ен би трябвало да е от свещта. На 159-ката почти цяло лято карах с изгоряла свещ, смених ги и 4-те минлата седмица, но от сервиза ми казаха, че дори с 2 изгорели свещи ще запали при по-топло време. След -5 градуса давало отражение. Търси проблема другаде - дюза или запушен ДПФ, ако има такъв или гадна нафта?
Коментар
-
hi
карам пунто жтд ,и на мен вчера ми направи същия номер .и на мен ми свети лампата за свещите ,ама продължавам да карам от 5 месеца .от известно време наливам една нафта от една неизвестна марка бензиностанция ,че по евтина на 2,10 .вчера заредих веднага на ЛУКОЙЛ И и за сега всичко е ОК .явно ще търся пак чист дизел ,да върви със всичко .
Коментар
-
Няма гаранция че имаш само една изгоряла, нали знаеш...Освен това такова гаснене след запалване може и да е от въздух. Макар че може и само еднократно да е. След смяна на филтри, 156цата ми няколко пъти точно така направи, после сама се оправи. Тъкмо бях решил да ходя да дигам скандал че смуче въздух отнакъде след пипането.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
nsn написа:emzo написа:нафта от туби?горивна уредба ще правиш ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар