Здравейте колеги, пиша за кола която не е за този форум но все пак е дизел и пасва за този раздел.На колата са сменени ремъци ролки водна помпа и моторно масло. Колата като загрее започва да чукат повдигачи, или поне аз това си мисля че чука.Сипвах добавка за промивка на мотора преди смяната на старото масло и новото е 10в40meguinНякакви предложения проблема дали е в маслото или колата е била с някакви добавки .... Студена пали много леко няма изпушвания и работи добре без металното чукане като загрее. Вариант да има проблем с аванса на помпата да е мръднал 1 зъб (въпреки че беше застопорена )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 чист дизел поло чука като загрее
Collapse
X
-
Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Bravo_16v_103hp написа:AthlonXP написа:Bravo_16v_103hp написа:Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
specialista написа:Не ,от аванс чука в мотора!Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
chaveto написа:Bravo_16v_103hp написа:specialista написа:Не ,от аванс чука в мотора!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
1. На тоя стар тъп фолксваген помпата не се върти защото е със раздвижна главина и аванса се коригира от там който знае как!2.Вслушвай се във думите на хората защото иначе няма смисъл от форума.Хем незнаем хем глупости говорим! Чукало в помпата-скоро не бях се смял така!3.Всеки съвременен дизел които има някакво управление на помпата(в случая авансатор) си променя аванса в зависимост от температурата!Тук не мисля да засягам комънреилите(по обясними причини)!Безмисляно е да визаш в спор,ако нещо не е ясно питай и ще ти се обясни!Поздрави!
Коментар
-
Bravo_16v_103hp написа:Какво има да се обяснява на стар тъп Фолксвагенов дизел ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мани заеби, явно някои от нещата на които са ме учили не са точно такива каквито са ми ги обяснили. Сори за спам-а. И незнайно защо аз до преди да прочета темата на ново си мислех, че говорим за Бош помпа :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_09Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар