Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 чист дизел поло чука като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 чист дизел поло чука като загрее

    Здравейте колеги, пиша за кола която не е за този форум но все пак е дизел и пасва за този раздел.На колата са сменени ремъци ролки водна помпа и моторно масло. Колата като загрее започва да чукат повдигачи, или поне аз това си мисля че чука.Сипвах добавка за промивка на мотора преди смяната на старото масло и новото е 10в40meguinНякакви предложения проблема дали е в маслото или колата е била с някакви добавки .... Студена пали много леко няма изпушвания и работи добре без металното чукане като загрее. Вариант да има проблем с аванса на помпата да е мръднал 1 зъб (въпреки че беше застопорена )
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
    Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

    Коментар


      #3
      Не го знам това точно с каква помпа е.... но тя хубаво се застопорява, но се развиват болтовете на колелото докато се опъне ремъка. Иначе в много от случаите бяга аванса.

      Коментар


        #4
        Bravo_16v_103hp написа:
        Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
        Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #5
          AthlonXP написа:
          Bravo_16v_103hp написа:
          Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
          Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .
          На този мотор помпата е доста под разпределителния вал. Аз лично се съмнявам в повдигачите, та те са си болна тема на старите VW-ни. За да си сигурен направи като мен, купи си един стетоскоп и търси чукането с него, като истински доктор Хаус :D Първо го долепи до помпата, после до капака на клапаните, после до картера и си готов. Всичко това трябва да се случи когато мотора чука. Може да ти се стори смешно, но пробвай и няма да съжаляваш.
          Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
          Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

          Коментар


            #6
            Bravo_16v_103hp написа:
            AthlonXP написа:
            Bravo_16v_103hp написа:
            Коя година е това поло ? Да не става въпрос за SDI мотор, или стария дизел на Фолксваген, който го има на Пасат, Ибиза и Толедо ? Помпата Лукас ли е ? И щом няма турбо защо е с 10в40 а не с 15в40
            Стария дизел с лукас помпа. Дали е възможно да е избягал аванса от помпата? Колата пали много леко и като загрее както казах започва да се чува чукането .
            На този мотор помпата е доста под разпределителния вал. Аз лично се съмнявам в повдигачите, та те са си болна тема на старите VW-ни. За да си сигурен направи като мен, купи си един стетоскоп и търси чукането с него, като истински доктор Хаус :D Първо го долепи до помпата, после до капака на клапаните, после до картера и си готов. Всичко това трябва да се случи когато мотора чука. Може да ти се стори смешно, но пробвай и няма да съжаляваш.
            Имам стетоскоп в събота като съм почивка, ще го заслушам. Чукането на аванс да разбирам, че се чува от помпата, а не вътре в мотора ?
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Не ,от аванс чука в мотора!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Не ,от аванс чука в мотора!
                Грешиш колега. AthlonXP, да аванса чука в помпата.Мисля, че аванса на тази помпа се регулираше чрез завъртането и. Ако не се лъжа, не виждам причина да се променя в зависимост от температурата на мотора.
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                Коментар


                  #9
                  Bravo_16v_103hp написа:
                  specialista написа:
                  Не ,от аванс чука в мотора!
                  Грешиш колега. AthlonXP, да аванса чука в помпата.Мисля, че аванса на тази помпа се регулираше чрез завъртането и. Ако не се лъжа, не виждам причина да се променя в зависимост от температурата на мотора.

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Bravo_16v_103hp написа:
                    specialista написа:
                    Не ,от аванс чука в мотора!
                    Грешиш колега. AthlonXP, да аванса чука в помпата.Мисля, че аванса на тази помпа се регулираше чрез завъртането и. Ако не се лъжа, не виждам причина да се променя в зависимост от температурата на мотора.
                    Е ти пък сега То при VW нещата са от трета космическа степен. Тия неща само голфаторите ги разбират Колега, Bravo_16v_103hp, ама ти сериозно ли си убеден в това ? Обясни и ние да разберем каква ти е идеята ?
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Какво има да се обяснява на стар тъп Фолксвагенов дизел ?
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                      Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                      Коментар


                        #12
                        Ами редно е ако се даде съвет да в технически раздел.... който остава неразбран поради една или друга причина да се даде и по подробно обяснение.
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #13
                          1. На тоя стар тъп фолксваген помпата не се върти защото е със раздвижна главина и аванса се коригира от там който знае как!2.Вслушвай се във думите на хората защото иначе няма смисъл от форума.Хем незнаем хем глупости говорим! Чукало в помпата-скоро не бях се смял така!3.Всеки съвременен дизел които има някакво управление на помпата(в случая авансатор) си променя аванса в зависимост от температурата!Тук не мисля да засягам комънреилите(по обясними причини)!Безмисляно е да визаш в спор,ако нещо не е ясно питай и ще ти се обясни!Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            Bravo_16v_103hp написа:
                            Какво има да се обяснява на стар тъп Фолксвагенов дизел ?
                            Обясни ни как аванса чука в помпата, дори да не е точно за въпросния ДВГ ? "Аванса чука" е жаргон на "има детонации в цилиндрите в следствие на голямо предварение на запалването". Как тия детонации се пренасят в помпата ?
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Мани заеби, явно някои от нещата на които са ме учили не са точно такива каквито са ми ги обяснили. Сори за спам-а. И незнайно защо аз до преди да прочета темата на ново си мислех, че говорим за Бош помпа :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_09
                              Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                              Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                              Коментар

                              Working...
                              X