Здравейте, от известно време забелязах, а може и винаги да е било така и да не съм обърнал внимание, че при ускорение на 3-та и 4-та предавка, оборотомера след бързо покачване на стрелката до кум 2500 оборота, временно спира, дори спада с няколко милиметра, след което започва да се покачва отново, но с по-бавни темпове. Та чудя се, нормално ли е това или съединителя или нещо друго е тръгнало да си заминава ?Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели опита си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спадане на оборотите при ускорение на Стило 1.9 JTD
Collapse
X
-
Re: Спадане на оборотите при ускорение на Стило 1.9 JTD
ivokolev написа:Здравейте, от известно време забелязах, а може и винаги да е било така и да не съм обърнал внимание, че при ускорение на 3-та и 4-та предавка, оборотомера след бързо покачване на стрелката до кум 2500 оборота, временно спира, дори спада с няколко милиметра, след което започва да се покачва отново, но с по-бавни темпове. Та чудя се, нормално ли е това или съединителя или нещо друго е тръгнало да си заминава ?Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели опита си.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Re: Спадане на оборотите при ускорение на Стило 1.9 JTD
ivokolev написа:Здравейте, от известно време забелязах, а може и винаги да е било така и да не съм обърнал внимание, че при ускорение на 3-та и 4-та предавка, оборотомера след бързо покачване на стрелката до кум 2500 оборота, временно спира, дори спада с няколко милиметра, след което започва да се покачва отново, но с по-бавни темпове. Та чудя се, нормално ли е това или съединителя или нещо друго е тръгнало да си заминава ?Ако някой е имал подобен проблем, нека сподели опита си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар