Здравейте, колата е браво jtd 100. След множество изчетени теми за тест на дебитомера, реших да му изключа буксата и да видя поведението на колата. Впечатленията ми са, че колата почва да дърпа по плавно от по ниски обороти,тоест мисля си,че кривата на въртящия момент е една константа в работния диапазон, докато при включена букса до 2200-2300 оборота впечатленията ми са за атмосферен дизел и чак от 2500 все едно някой я изритва отзад.Та някой може ли да ми подскаже при кой от двата варианта поведението на колата е нормално. Никъде в темите не е описан моя случай, а по скоро или няма промяна или колата почва да върви по-добре. Също така на празен ход без буксата изпушва доста като я форсирам. Правил съм профилактика на турбопътищата и смених гофрирания маркуч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за дебитомер
Collapse
X
-
Aко дебитомера ти е умрял- колата набира като Москвич 408 - това при положение, че буксата на дебитомера е включена. При умрял дебитомер и изключена букса на дебитомера- върти гуми яко. Сложи си ламарина на ЕГР-а и пробвай едно кръгче. А диагностиката не е излишна.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:Aко дебитомера ти е умрял- колата набира като Москвич 408 - това при положение, че буксата на дебитомера е включена. При умрял дебитомер и изключена букса на дебитомера- върти гуми яко. Сложи си ламарина на ЕГР-а и пробвай едно кръгче. А диагностиката не е излишна.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар