Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дебитомер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за дебитомер

    Здравейте, колата е браво jtd 100. След множество изчетени теми за тест на дебитомера, реших да му изключа буксата и да видя поведението на колата. Впечатленията ми са, че колата почва да дърпа по плавно от по ниски обороти,тоест мисля си,че кривата на въртящия момент е една константа в работния диапазон, докато при включена букса до 2200-2300 оборота впечатленията ми са за атмосферен дизел и чак от 2500 все едно някой я изритва отзад.Та някой може ли да ми подскаже при кой от двата варианта поведението на колата е нормално. Никъде в темите не е описан моя случай, а по скоро или няма промяна или колата почва да върви по-добре. Също така на празен ход без буксата изпушва доста като я форсирам. Правил съм профилактика на турбопътищата и смених гофрирания маркуч.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Направи му диагностика.Без диагностика, вариантите са или да караш с изключена букса или да си купиш нов
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Aко дебитомера ти е умрял- колата набира като Москвич 408 - това при положение, че буксата на дебитомера е включена. При умрял дебитомер и изключена букса на дебитомера- върти гуми яко. Сложи си ламарина на ЕГР-а и пробвай едно кръгче. А диагностиката не е излишна.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        dobrujanetza написа:
        Aко дебитомера ти е умрял- колата набира като Москвич 408 - това при положение, че буксата на дебитомера е включена. При умрял дебитомер и изключена букса на дебитомера- върти гуми яко. Сложи си ламарина на ЕГР-а и пробвай едно кръгче. А диагностиката не е излишна.
        А сега като му е изключена буксата защо не усещам прилив на мощност. Дали е умрял или не нали като изключа буксата влиза в авариен режим
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          При изгорял дебитомер и включена букса- влиза в авариен режим. Като изключиш буксата се "отпушва"(това при умрял дебитомер). Ако дебитомера е изгорял- диагностиката ще го хване. Щом няма разлика във вървежа- дебитомера е добре.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар

          Working...
          X