Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Настройка на аванса - от това зависи крякането.
    Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

    Коментар


      #17
      То зацепването на този мотор се прави само по един начин(правилния) всичко останало е полод на незнание и на излишни експерименти!Поздрави!

      Коментар


        #18
        Aprilov написа:
        Настройка на аванса - от това зависи крякането.
        Аванса се определя от компютъра, не е твърдо зададен. Прави се центровка на помпата след зацепването, така че комютъра да може да регулира аванса в желаните граници. За повече инфо питай колегата specialista, защото това съм го научил от него ( въпреки че често влизаме в спорове, в тази област го признавам) и той може да ти го обясни как се прави. Въпроса е да не тръгнеш да учиш другите майстори на занаят с чужд опит. А и по принцип дизелите кито имат управление на подаването на гориво преди да загреят тракат малко повече, без значение дали е TD, JTD или нещо от сорта ама с друга абревиатура. Ако утихва като загрее, не го барай повече.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Утихва, но пали маалко по-трудно - стартера върти 1-2-3 секунди и тогава пали. Преди ремонта палеше от четвърт оборот - просто моментално! Това палене сега ме дразни и ще ходя до майстора да го оправи - той ме предупреди че ще е така и каза да мина да го оправиме след като изпробвам колата. Оказа се че той имал проблеми вкъщи и само е контролирал ремонта - настройките ги правил един от помощниците в сервиза. Благодаря Дидо, за готовността да ме светнеш, но не съм много на ти с тези ремонти и настройки - аз съм в друг бранш (строителство) и там ми е силата - по колата обичам да човъркам безотговорни неща (днес си смених фара, но след като вчера направих тренировка и опит за ремонт на стария, но за всеки случай днес си купих друг и едва тогава смело свалих стария и поставих новия). Липсата на смелост идва и от факта, че колата ми е жизненонеобходима всеки ден! Сега ми предстои ремонт на превключвателя къси-дълги и идея си нямам откъде да започна! Поздрави! П.П.Чест и почитания на теб и Специалиста - съжалявам само, че не сте ми по-близо!
          Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

          Коментар


            #20
            Центровката на помпата е деликатна работна и трябва да си доста в час с тези техники, за да си позволиш да пипаш там с надеждата, че ще се справиш. И тази история с превключватела също не е елементарна. Като свалиш корите между волана и таблото, ще видиш как се демонтира конзолата с превключвателите - фарове, мигачи, чистачки - всичко е на една конзола, но трябва да си наясно и електиката, за да се оправиш без да дочупиш това което имаш. Ремонтирал съм конзолата на едно Браво, но не винаги става с ремонт. Може да се наложи да я смениш.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              След прочитане на подходящата тема във форума, свалих корите около превключвателите и напръсках с контактен спрей - резултата беше моментален - снощи превключваше перфектно!
              Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

              Коментар


                #22
                Aprilov написа:
                След прочитане на подходящата тема във форума, свалих корите около превключвателите и напръсках с контактен спрей - резултата беше моментален - снощи превключваше перфектно!
                Супер ! Разминал си се направо по тънката лайсна :D Онази дето я ремонтирах, имаше нагорели контакти и разхлабени пластини. Беше задължително да се зачистят и натегнат контактните пластини, и някакъв механиен проблем имаше, но не се сещам какво.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Направихме корекция на аванса и сега колата пак е барут - пали от четвърт! Даа, обаче днес се счупи тампона на носача - едвам отидох на работа и се прибрах - майстора го оправи (за мой късмет си намерих читаво майсторче, дето работи и по нощите за такива като мен), но може ли уж читави носачи MOOG, да не може да изкарат 1,5 години!?П.П.Ма може, то по нашите пътища...
                  Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

                  Коментар

                  Working...
                  X