Здравейте, колеги! Мареята нещо взе да ми дава проблеми - когато загрее, почва да " тупче" при работа на празен ход - двигателя притриса, мени обороти и се чува едно "туп,туп,туп". Когато я изфорсирам, изчиства за момент и после пак така, а ако я оставя угасена за 2-3 часа, паленето после в повечето случаи е ужасно - стартера запъва и сякаш не може да развърти двигателя и така 5-6 пъти, а след това развърта сякаш нищо не е било, но като запали започват едни бели пушеци УЖАС!!! Одработва за 1-2 минути и след това пушека си става нормален - малко и черен. Когато е студена колата си работи добре, без проблеми и винаги има страхотна мощност ( дори като загрее и почне да прави проблемите на празен ход). Понякога при палене се чува едно метално чукане, после и припляскване. Понякога когато е заграла и "тупче" от самосебеси изчиства работата за малко и после пак така...Помогнете, моля с идеи, съвети или адрес на сериозен сервиз в София (в Перник май няма такъв дето да отговаря на това изискване). Ходих при майстора дето ми прави помпата преди време и той ме прати при някой дето ремонтира двигатели - било повдигач или клапан... Отидох при познат майстор дето се занимава с двигатели и окачване и той каза, че не било това ами..дюза! (тоест работа за първия майстор)? Кой от двамата е прав?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Притрисане на празен ход
Collapse
X
-
Ако е от него не трябва ли да има теч на нафта? Ремонтиран е отдавна, пък и при даване на контакт се чува едно жужене - признак че той работи (поне така ми обясниха). Засега има сериозни съмнения, че е изпускателен клапан или издухала гарнитура между два цилиндъра - тоест сваляне на главата и ремонт!Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
-
А възможно ли е да е спукана мембраната на турбокоректора и от там да тъпче нафта в цилиндрите през смукателния колектор, освен през дюзите ? И ЕГР -а може да създаде подобен проблем. При принудително отваряне на ЕГР с диагностичен софтуер, ДВГ издава подобни звуци на описаните от колегата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
"какво влагаш под дума "тупче"!Би трябвало да се довериш на някой да се заеме със кола.А какво и е, и колко ще струва ?????? " Когато работи на празен ход и е загряла добре се, почва да притриса, променя обороти, пуши - общо взето все едно се дави -и се чува едно "туп-туп-туп-туп", което адски се усилва когато колата работи дълго време на място - задръстване например.Ще се доверя утре сигурно, но чаках да намеря сервиз, дето да имат представа какво им предстои и да кажат, че могат да го оправят - досега разни майстори ( на които съм редовен клиент) само си прехвърляха топката без да предявят някакъв интерес да извършат ремонта. Проблема е, че колата ми е необходима ежедневно и спирането за ремонт е ужасно неприятно! (не само от финансова гледна точка) Надявам се да съм уцелил на сервиз!П.П.Ходих и до още един майстор, който директно ми каза че трябва да се сваля главата - издухала гарнитура между два цилиндъра! И в тази връзка пак излиза дилема - винаги ли при сваляне на главата тя се шлайфа? Според единия майстор това не винаги е необходимо - замервало се и ако има нужда тогава се шлайфа. Извинявам се за многото словоред, но искам да си изясня компетенцията на някои хора за да редуцирам посещенията си при тях. Благодаря, ще ви държа в течение!Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
-
Виж какво,аз на такава глава не само съм шлайфал глава,но даже се е налагало да се ремонтира тунела на разпределителния вал.Гарнитурите на главата са със различни дебелини,общо взето който я прави трябва да прецени кава да сложи.Казвам всичко това при положение че наистина има проблем с гарнитура.Няма как да знам това.Доверявам се на споделеното,а то е прекалено малко за да си създам ясна представа за проблема.Защо не започнеш със една проверка на хлабина на клапаните.След това идва проверка на компресията и ако е нужно надуване на цилиндрите.Тези действия мисля че ще докажат нуждата да се "обезглави" мотора ако става дума за механичен проблем.Успех!
Коментар
-
Пуснато на: Пон, 15 Сеп 2014 10:25:17 Заглавие:А възможно ли е да е спукана мембраната на турбокоректора и от там да тъпче нафта в цилиндрите през смукателния колектор, Засега се очертава диагнозата на Дидо Любенов - майстора каза, че е мембраната-утре я сменя и ще видим!Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
-
От мембраните на турбо коректора обикновено се самофорсира когато най-малко очакваш.Няма лошо да се сменят,само че за това трябва да се свали помпата(за разлика от други модели) а после трябва и да се настрои за реакция.Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар