Колеги,а какви са допустимите отклонения в компенсацията на дюзите. Някой знае ли?... До какви стойности може да си караш колата спокойно. А дали компенсацията зависи само от състоянието на дюзите или и от компресията също?...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за дюзите...
Collapse
X
-
emzo написа:Затова го правя 1 път годишно и използвам момента да логна туй онуй.User manual на MB/BMWИ не за масло, а за бензин.И Чаве, нямам намерение да споря по темата, че те усещам как се задълбаваш
Коментар
-
emzo написа:Затова го правя 1 път годишно и използвам момента да логна туй онуй.User manual на MB/BMWИ не за масло, а за бензин.И Чаве, нямам намерение да споря по темата, че те усещам как се задълбавашtrota написа:Колеги,а какви са допустимите отклонения в компенсацията на дюзите. Някой знае ли?... До какви стойности може да си караш колата спокойно. А дали компенсацията зависи само от състоянието на дюзите или и от компресията също?...
Коментар
-
Airfan написа:noriaga написа:Колеги благодаря за включванията. А в крайна сметка нещо да правя ли или да си джиткам? И друго тези дюзи специално рециклират ли се успешно ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: Пак за дюзите...
noriaga написа:Колеги днес докато си разглеждах разни работи с FES, отново реших да погледна корекциите на дюзите. Двигателя беше топъл, бях покарал 20-30км градско (знам, че не се гледа на загрял, но уж трябва при загрял да са почти 0-ли корекциите..) та като пуснах да видя как са, се оказа че корекциите са дори повече от преди 1-ва и 2ра са с - 1,10, 3та -0,13, а 4-та +1,95. Това не е ли много? Всъщност нямам оплаквания колата си върви добре и пали от раз. Но въпроса ми е трябва ли да предприемам нещо или да си карам? Ако наистина има някакъв начален проблем с дюзите, ако карам дълго време така може ли да се преебе нещо генерално? Т.е. ако сега могат да минат с почистване, след време да трябва да се сменят? Или пък нещо по двигателя да се скапе?
Коментар
-
Re: Пак за дюзите...
NVG написа:Корекцията ти на 4-ти цилиндър е леко висока в посока +, което значи запушване. От тук идва и отрицателната корекция на останалите за да компенсират. Според мен една ултразяукова вана би му се отразила добре. Корекция в рамките на +/- 1.0 е ОК.
Коментар
-
Ми аз мисля, че и сам си знаеш. Корекция "+" - запушване;корекция "-" - компенсация на съседен запушен по реда на работа на мотора (1-3-4-2 примерно), или износен разпръсквач;По информация от нета и мои наблюдения:+/- 1.0 ОК> +/- 2.5 почва да тресе на празен ход и пуши(студена)+/- 5.0 максималната корекция (за Алфа/Фиат). За другите марки не знам.
Коментар
-
Re: Пак за дюзите...
noriaga написа:Колеги днес докато си разглеждах разни работи с FES, отново реших да погледна корекциите на дюзите. Двигателя беше топъл, бях покарал 20-30км градско (знам, че не се гледа на загрял, но уж трябва при загрял да са почти 0-ли корекциите..) та като пуснах да видя как са, се оказа че корекциите са дори повече от преди 1-ва и 2ра са с - 1,10, 3та -0,13, а 4-та +1,95. Това не е ли много? Всъщност нямам оплаквания колата си върви добре и пали от раз. Но въпроса ми е трябва ли да предприемам нещо или да си карам? Ако наистина има някакъв начален проблем с дюзите, ако карам дълго време така може ли да се преебе нещо генерално? Т.е. ако сега могат да минат с почистване, след време да трябва да се сменят? Или пък нещо по двигателя да се скапе?
Коментар
-
chaveto написа:Малко се пропуква теорията ти и веднага казвам защо. Разменям на 2 и 3-цилиндър дюзите и положението с корекцията си остава същото, явно няма запушване..... Проблема си е в цилиндъра Доказва го и стенд, 4-те дюзи бяха стендовани и бяха повече от перфектни
Коментар
-
NVG написа:chaveto написа:Малко се пропуква теорията ти и веднага казвам защо. Разменям на 2 и 3-цилиндър дюзите и положението с корекцията си остава същото, явно няма запушване..... Проблема си е в цилиндъра Доказва го и стенд, 4-те дюзи бяха стендовани и бяха повече от перфектни
Коментар
-
chaveto написа:NVG написа:chaveto написа:Малко се пропуква теорията ти и веднага казвам защо. Разменям на 2 и 3-цилиндър дюзите и положението с корекцията си остава същото, явно няма запушване..... Проблема си е в цилиндъра Доказва го и стенд, 4-те дюзи бяха стендовани и бяха повече от перфектни
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар