Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за дюзите...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак за дюзите...

    Колеги днес докато си разглеждах разни работи с FES, отново реших да погледна корекциите на дюзите. Двигателя беше топъл, бях покарал 20-30км градско (знам, че не се гледа на загрял, но уж трябва при загрял да са почти 0-ли корекциите..) та като пуснах да видя как са, се оказа че корекциите са дори повече от преди 1-ва и 2ра са с - 1,10, 3та -0,13, а 4-та +1,95. Това не е ли много? Всъщност нямам оплаквания колата си върви добре и пали от раз. Но въпроса ми е трябва ли да предприемам нещо или да си карам? Ако наистина има някакъв начален проблем с дюзите, ако карам дълго време така може ли да се преебе нещо генерално? Т.е. ако сега могат да минат с почистване, след време да трябва да се сменят? Или пък нещо по двигателя да се скапе?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Корекцията се гледа на загрял мотор, дюзата си има работна температура. Не случайно и когато се стендова се загрява до ххС* и тогава стенда я проверява.... Корекцията може да зависи и от други неща и не е показател за състоянието на дюзите. От кофти дюзи може да счупиш мотора, всичко зависи какво им е кофтито.

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      Корекцията се гледа на загрял мотор, дюзата си има работна температура. Не случайно и когато се стендова се загрява до ххС* и тогава стенда я проверява.... Корекцията може да зависи и от други неща и не е показател за състоянието на дюзите. От кофти дюзи може да счупиш мотора, всичко зависи какво им е кофтито.
      От кофти разпръскващи може да счупиш мотора(не че не е част от дюзата,но разпръсквача е виновен за стопени бутала)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Дюзи се гледат на студен мотор.Ако на студен мотор стойностите са близки една до друга и в норми или компенсационните двойки са в норми, то евентуално може да се каже, че са наред.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Дюзи се гледат на студен мотор.Ако на студен мотор стойностите са близки една до друга и в норми или компенсационните двойки са в норми, то евентуално може да се каже, че са наред.
          Колко гориво се подава при студен и топъл мотор на празен ход да речем?

          Коментар


            #6
            Ето с тази http://www.liqui-moly.de/liquimoly/p...cument&land=DE добавка сипана в един резервоар ги докарахме почти на 0.На следващото зареждане не си спомням какви бяха стойностите.То тази добавка работи
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              Пичове,айде стига сте ги рекламирали тия добавки! Карате коли на"незнайни" години и километри и очаквате някоя въшебна химия да ви набави механичните износвания????

              Коментар


                #8
                Няма или поне аз не знам добавка, която да поправя износен метал или какъвто там материал се използва в разпръсквача.Единстветната добавка, която признавам е бензин в нафтата и газ по баирите. И пак не оправя прецакани дюзи. Прави се превантивно от време на време.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Единстветната добавка, която признавам е бензин в нафтата и газ по баирите. И пак не оправя прецакани дюзи. Прави се превантивно от време на време.
                  Това сериозно ли е ? Кажи малко повече. Какво количество, през какво време и т.н. ?

                  Коментар


                    #10
                    До 10% спрямо нафтата.Дискутирано е във форума. Разтърси се.Няма много привърженици :D
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Тръгнали ли са дюзите, няма спасение освен ремонт.

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        До 10% спрямо нафтата.Дискутирано е във форума. Разтърси се.Няма много привърженици :D
                        Чувал съм и за хидравлично масло в нафтата, ама каква беше пропорцията, нещо от рода на 50-100грама на резервоар
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          До 10% спрямо нафтата.Дискутирано е във форума. Разтърси се.Няма много привърженици :D
                          За мен е важно ти дали си го правил ? и ако да, за теб лично какъв е резултата ?p.s. Нямам проблем с дюзите, питам от чисто любопитство.

                          Коментар


                            #14
                            Веднъж годишно.На резерва 7литра слагам 5 литра дизел + 1.2 литра бензин, излизам извън града и и спирам тока по баирите, докато светне резервата и после си зареждам.Сега идва въпроса, какъв да е резултата ?Какво да усетя ? Да ми ускорява с 1 сек. по-малко ... ами няма как да стане.Да лепи повече за седалката ? Ами пак няма как да стане.Да трака повече или по-малко ? Ми все си трака. Дизел е.Да ми падне разхода ? И това няма как да стане.Дали ще заредя от ЕКО, ОМВ, Ромпетрол , Лукоил и т.н. - ми все тая, винаги си ми върви еднакво колата.Прави се превантивно/профилактично.В книжките на някои мергели и баварци дори е написано.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              ......
                              Не виждам смисъл от сипването след като нищо не усещаш.2-масло да се сипва съм съгласен, защото всеки усеща разликата от маслото.А в кои книжки го пише това за маслото? Бош от доста отдавна не препоръчва бензин... а тук май сте на системи Бош.П.С всяка една добавка за почистване на горивната система гарантира, че всичко което свали ще мине през дюзи....П.С2 а бензина няма да почисти нищо по горивната система, по скоро ще почисти нещо след дюзите

                              Коментар

                              Working...
                              X