Здравейте колеги,От няколко месеца имам странен проблем с Фиата - GP 1.3 MTJ 75 к.с.Когато колата се движи по инерция, т.е. турбото няма особени функции в този момент, включвам на скорост, да кажем че влиза около 1500 - 2000 оборота в първите секунда-две почти нищо не се случва като дам гас. Това ако е над 1700-1800 оборота. Обаче ако влезе около 1500 направо забива носа в асфалта като настъпя гаста. При тръгване от 0 и при свалне на предавки или когато е на скорост няма проблем и работи гладко, не губи спонтанно мощност и според мен върви добре като за 1.3 Според майстора по чист EGP на кола не бил виждал, дебитомера е ок, проверявал го е, турбото надува, но много се бави. Затова като настъпя и докато качи нужното налягане на въздуха колата не подава и нужното гориво и няма мощност. Препоръча ми да я карам така докато не се гътне турбината, после да я рециклирам. Доколкото знам ако не стига въздуха колата ще пуши. Случвало ми се е като се забавя със смяната на въздушния филтър, тогава почва да пуши леко. Но сега дим почти няма, само ако яко я изрежа и много за малко.Свалих някакъв ЕКУ-Скан мисля да я прегледам тези дни, но какво точно да търся освен налягането на турбото и колко трябва да е то в началото при ниски обороти. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гранде пунто 1.3 губи мощност в ниски обороти, турбо?
Collapse
X
-
Днес си направих тест с мулти еку скан.Атмосферно налягане 935 милибара.При 800 оборота е 942при 2200 налягането е 971, но ЕКУ-то иска 1000при 3500 нялягането е 1300 милибара, но еку-то иска 1358И така изоставането се наваксва на около 4200-4300 оборота, там вече става над 1600 милибара налягане на турбото и малко по-малко, това което иска ЕКУ.Може ли наистина да е проблемс турбото или има много сажди по лопатките? Колата е на реални 81 000 и е карана само градско.
-
Направи си една разходка с нея извън града - изкарай я на магистралата /до Правец и обратно/ ия покарай както трябва да продуха. 80 000 само градско... горката кола...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
А от къде може да се намерят ориентировъчни параметри какви трябва да са нялягането на въздуха и на горивото? Доколкото четох, турбина като си заминава колите почват да пушат здраво. При мен е пушила само веднъж като беше за смяна въздушния филтър. Почти не излиза дим, освен малко сутрин при първото палене.
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Направи си една разходка с нея извън града - изкарай я на магистралата /до Правец и обратно/ ия покарай както трябва да продуха. 80 000 само градско... горката кола...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:kiro_of_the_day написа:Направи си една разходка с нея извън града - изкарай я на магистралата /до Правец и обратно/ ия покарай както трябва да продуха. 80 000 само градско... горката кола...Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар