Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибриращ пистов ремък Пунто мк2 1,9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега,като се запознаеш с устройството и принципа на деиствие на тази ролка друга песен ще пееш.получават се страхотни вибрации и дори чукане като си отиде.

    Коментар


      #17
      Dido_Lyubenov написа:
      Deqn написа:
      При блокирала ролка на алтернатора вибрациите са страшни. И обикновенно водят до скорошно заминаване и на демпферна шайба. Аз бях с монолитна ролка (същия ефект като блокирала). Беше страшно.
      А как ще обясните факта, че на почти същия ДВГ - ТД100, шайбата на алтернатора е монолитна, а няма такива поблеми ? Защо не потърсите проблема в качеството на ремъка или състоянието на демпферната шайба, както и вероятно по-слабо обтягане на ремъка от менте обтяжен механизъм ??? Автомобилите които нямат такава "специална" ролка на алтернатора, как работят и са работили от създаването на ДВГ до днешни дни ? :D Имам същия проблем на Стило 1.9 JTD 115hp , сега като го обслужа, ще споделя идеи. Но на пръв поглед всичко води към демпферната шайба на коляновия вал. И един съвет - ремъците не трябва да се разтягат ! Има менте ремъци, които се разтягат като ластик, такъв ремък със сигурност ще доведе до посочените проблеми, дори и ще ги посилва, още от момента в който бъде поставен.
      А ти как ще обясниш с какъв маховик е ТД100 и с какъв маховик е ЖТД.Имаш ли представа от двумасов маховик и от проблемите които се получават когато не е съвсем читав.Нещо за пулсаций на коляновия вал да си чувал.И тия пулсаций като започнат да се предават на доста по тежкия ротор на алтернатора.Едно е алтернатор до 70А а съвсем друго 140-150А.Айде мисли преди да пишеш.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        FGRC написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        Deqn написа:
        При блокирала ролка на алтернатора вибрациите са страшни. И обикновенно водят до скорошно заминаване и на демпферна шайба. Аз бях с монолитна ролка (същия ефект като блокирала). Беше страшно.
        А как ще обясните факта, че на почти същия ДВГ - ТД100, шайбата на алтернатора е монолитна, а няма такива поблеми ? Защо не потърсите проблема в качеството на ремъка или състоянието на демпферната шайба, както и вероятно по-слабо обтягане на ремъка от менте обтяжен механизъм ??? Автомобилите които нямат такава "специална" ролка на алтернатора, как работят и са работили от създаването на ДВГ до днешни дни ? :D Имам същия проблем на Стило 1.9 JTD 115hp , сега като го обслужа, ще споделя идеи. Но на пръв поглед всичко води към демпферната шайба на коляновия вал. И един съвет - ремъците не трябва да се разтягат ! Има менте ремъци, които се разтягат като ластик, такъв ремък със сигурност ще доведе до посочените проблеми, дори и ще ги посилва, още от момента в който бъде поставен.
        А ти как ще обясниш с какъв маховик е ТД100 и с какъв маховик е ЖТД.Имаш ли представа от двумасов маховик и от проблемите които се получават когато не е съвсем читав.Нещо за пулсаций на коляновия вал да си чувал.И тия пулсаций като започнат да се предават на доста по тежкия ротор на алтернатора.Едно е алтернатор до 70А а съвсем друго 140-150А.Айде мисли преди да пишеш.
        Нещо не си в час, колега ! Хабер нямаш с какъв алтернатор ми е колата, и нещо не вдяваш, кой детайл кои пулсациИ обира. А от какво имам представа, няма да ти изброявам, защото половината неща сигурно няма да си ги чувал. Успех !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          На твое разположение съм и на каквато тема кажеш.И какъв ти е алтернатора-Русенски.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            чакайте сега,говорим за jtd и неговия алтернатор,а не за тд 100 ,който си е с обикновена ролка,така,че в случая тд100 не ни интересува

            Коментар


              #21
              Аз бих ви предложил да помислите малко повече от къде идват вибрациите, нещо трябва да кара ремъка ту да се опъва и веднага след това да се отхлабва Веднага ви давам един пример пък натам вие мислете и спорете.На мотоциклета ми веригата която предава движението от двигателя към задната гума изпада в същите вибрации когато съм на голяма предавка с ниска скорост и подам газ.П.С двигателя е едноцилиндров 4-тактов.

              Коментар


                #22
                chaveto написа:
                Аз бих ви предложил да помислите малко повече от къде идват вибрациите, нещо трябва да кара ремъка ту да се опъва и веднага след това да се отхлабва Веднага ви давам един пример пък натам вие мислете и спорете.На мотоциклета ми веригата която предава движението от двигателя към задната гума изпада в същите вибрации когато съм на голяма предавка с ниска скорост и подам газ.П.С двигателя е едноцилиндров 4-тактов.
                Като подкараш 4-цилиндров,4-тактов мотоциклет тогава пиши какви са вибрацийте,а пък и тава с веригата няма общо с темата.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  Айде една задачка-закачка : каква е ролката на компресора на климатика на въпросния ДВГ, и защо не е като на алтернтора ?
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Айде една задачка-закачка : каква е ролката на компресора на климатика на въпросния ДВГ, и защо не е като на алтернтора ?
                    Фрайлайф шайбата има за цел да предава движението само в една посока. Шайбата на климатика си е съвсем обикновен лагер + ел. съединител в едно.Двете нямат нищо общо

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Айде една задачка-закачка : каква е ролката на компресора на климатика на въпросния ДВГ, и защо не е като на алтернтора ?
                      Фрайлайф шайбата има за цел да предава движението само в една посока. Шайбата на климатика си е съвсем обикновен лагер + ел. съединител в едно.Двете нямат нищо общо
                      Имат - върти ги един ремък Защо едната би предизвикала тези вибрации, а другата - не ? Очаквам убедителен оговор.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Едната няма как да предаде движение към ремъка, това ако е изправна. Ако не е изправна може да предаде вибрации... заради ротора на генератора.

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Едната няма как да предаде движение към ремъка, това ако е изправна. Ако не е изправна може да предаде вибрации... заради ротора на генератора.
                          Тук съм съвсем малко съгласен с теб, но все пак функцията на фрайлайф шайбата не е да обира вибрации. Единсвеният проблем който може да създаде, свързан с вибрациите, според мен би бил ако блокира на криво спрямо оста на алтернатора. Тогава самата шайба ще вибрира и от там всичко по веригата. Споделих, че имам проблем с такива вибрации на 1.9 JTD 115 к.с. , но се получават при включване на компресора на климатика. Отделно, това което забелязах е, че демпферната шайба доста подскача и съответно и обтяжната ролка. Трябва в близко време (до седмица - две) да го вдигна на повдигач и да го обслужа, за това искам да съм подготвен специално за мурафетите на този модел. И на базата на това което се случва, си мисля че разбитата фрайлайф шайба, която всички набеждават за тези вибрации, е резултат от истинския им причинител. А кой е той ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            chaveto написа:
                            Едната няма как да предаде движение към ремъка, това ако е изправна. Ако не е изправна може да предаде вибрации... заради ротора на генератора.
                            Тук съм съвсем малко съгласен с теб, но все пак функцията на фрайлайф шайбата не е да обира вибрации. Единсвеният проблем който може да създаде, свързан с вибрациите, според мен би бил ако блокира на криво спрямо оста на алтернатора. Тогава самата шайба ще вибрира и от там всичко по веригата.
                            Нейната функция не е да обира, тази функция е на демпферната. Обясни си защо веригата на мотоциклета се отпуска... и ще разбереш защо е сложена там такава шайба.

                            Коментар


                              #29
                              Koгато се променят оборотите от високи към ниски,примерно от 3000 до 1000 а това е непрекъснато по време на каране а алтернатора се върти с поне 4-5 пъти повече и тежкия ротор е набрал голяма инерция,ако не е еднопосочната шайба то тази инерция натоварва неимоверно ремъка и автоматичния обтегач и влияе на оборотите на коляновия вал.Затова и при повредена шайба при включване на климатика ремъка започва да прескача и трака.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                Понеже обещах да пиша какви са резултатите ... Ето какв онаправих и какво се получи. Смених ангренажен комплект - няма връзка с проблема, но от там се започна с обслужването. Съответно смених и комплект - 2 паразитни ролки, обтяжна ролка, демпферна шайба и пистов ремък. На ръка изпробвана, шайбата на алтернатора е блокирала - не работи фрайлайфа. Демпферната шайба е INA за multijet 140 - 150 к.с. ( имала допълнително някакъв успокоител). След смяна на споменатите детайли, обтяжната ролка не трепва при каквито и да е обороти на ДВГ. Демек, тоя блокирал фрайлайф към момента не предизвиква никакви вибрации. Като оправя климатика, понеже сега не работи, ще пиша дали се появяват вибрации с блокирал фрайлайф на алтернатора при включен компресор. Рвезултатите до момента, доказват че предположенията ми по-горе са на 100% правилни. А проблема ми с вибрациите беше в тотално скапана демпферна шайба. Изводите оставям на вас. Успехи !
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X