колега,като се запознаеш с устройството и принципа на деиствие на тази ролка друга песен ще пееш.получават се страхотни вибрации и дори чукане като си отиде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибриращ пистов ремък Пунто мк2 1,9JTD
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:Deqn написа:При блокирала ролка на алтернатора вибрациите са страшни. И обикновенно водят до скорошно заминаване и на демпферна шайба. Аз бях с монолитна ролка (същия ефект като блокирала). Беше страшно.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Dido_Lyubenov написа:Deqn написа:При блокирала ролка на алтернатора вибрациите са страшни. И обикновенно водят до скорошно заминаване и на демпферна шайба. Аз бях с монолитна ролка (същия ефект като блокирала). Беше страшно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз бих ви предложил да помислите малко повече от къде идват вибрациите, нещо трябва да кара ремъка ту да се опъва и веднага след това да се отхлабва Веднага ви давам един пример пък натам вие мислете и спорете.На мотоциклета ми веригата която предава движението от двигателя към задната гума изпада в същите вибрации когато съм на голяма предавка с ниска скорост и подам газ.П.С двигателя е едноцилиндров 4-тактов.
Коментар
-
chaveto написа:Аз бих ви предложил да помислите малко повече от къде идват вибрациите, нещо трябва да кара ремъка ту да се опъва и веднага след това да се отхлабва Веднага ви давам един пример пък натам вие мислете и спорете.На мотоциклета ми веригата която предава движението от двигателя към задната гума изпада в същите вибрации когато съм на голяма предавка с ниска скорост и подам газ.П.С двигателя е едноцилиндров 4-тактов.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Айде една задачка-закачка : каква е ролката на компресора на климатика на въпросния ДВГ, и защо не е като на алтернтора ?
Коментар
-
chaveto написа:Dido_Lyubenov написа:Айде една задачка-закачка : каква е ролката на компресора на климатика на въпросния ДВГ, и защо не е като на алтернтора ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
chaveto написа:Едната няма как да предаде движение към ремъка, това ако е изправна. Ако не е изправна може да предаде вибрации... заради ротора на генератора.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:chaveto написа:Едната няма как да предаде движение към ремъка, това ако е изправна. Ако не е изправна може да предаде вибрации... заради ротора на генератора.
Коментар
-
Koгато се променят оборотите от високи към ниски,примерно от 3000 до 1000 а това е непрекъснато по време на каране а алтернатора се върти с поне 4-5 пъти повече и тежкия ротор е набрал голяма инерция,ако не е еднопосочната шайба то тази инерция натоварва неимоверно ремъка и автоматичния обтегач и влияе на оборотите на коляновия вал.Затова и при повредена шайба при включване на климатика ремъка започва да прескача и трака.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Понеже обещах да пиша какви са резултатите ... Ето какв онаправих и какво се получи. Смених ангренажен комплект - няма връзка с проблема, но от там се започна с обслужването. Съответно смених и комплект - 2 паразитни ролки, обтяжна ролка, демпферна шайба и пистов ремък. На ръка изпробвана, шайбата на алтернатора е блокирала - не работи фрайлайфа. Демпферната шайба е INA за multijet 140 - 150 к.с. ( имала допълнително някакъв успокоител). След смяна на споменатите детайли, обтяжната ролка не трепва при каквито и да е обороти на ДВГ. Демек, тоя блокирал фрайлайф към момента не предизвиква никакви вибрации. Като оправя климатика, понеже сега не работи, ще пиша дали се появяват вибрации с блокирал фрайлайф на алтернатора при включен компресор. Рвезултатите до момента, доказват че предположенията ми по-горе са на 100% правилни. А проблема ми с вибрациите беше в тотално скапана демпферна шайба. Изводите оставям на вас. Успехи !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар