Двигател ТД100.Демпферна шайба-заварена.Ниски,средни,високи-нищо не мърда.Защо?Това са вече почти 80000км.Май колегата Дидо Любенов ще излезе прав :D :D :D Да чакам ли всеки момент скъсване на колянов вал?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибриращ пистов ремък Пунто мк2 1,9JTD
Collapse
X
-
кроко61 написа:Двигател ТД100.Демпферна шайба-заварена.Ниски,средни,високи-нищо не мърда.Защо?Това са вече почти 80000км.Май колегата Дидо Любенов ще излезе прав :D :D :D Да чакам ли всеки момент скъсване на колянов вал?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:много ми е интересно колко ще издържи динамичния оптегач на пистовия ремък на тд100 при положение ,че е заварена демферната шайба.по-старите мотори,които са с твърда шайба не са с динамичен обтегач,защо ли.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Искаш да кажеш,че на малки обороти генератора не генерира енергия ли. И колко е разликата на ИЗПРАВЕН генератор в тока при 750 и 2000 оборота.И затова като блокира шайбата няма никакви вибраций, и като включиш климатика ремъка не подскача и не тропа всякаш е блокирал компресора. *модерирано*Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Искаш да кажеш,че на малки обороти генератора не генерира енергия ли. И колко е разликата на ИЗПРАВЕН генератор в тока при 750 и 2000 оборота.И затова като блокира шайбата няма никакви вибраций, и като включиш климатика ремъка не подскача и не тропа всякаш е блокирал компресора. *Модерирано*.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
фрай -лайф шайбата е сложена за да облекчи натоварването върху ремука.ролката на генератора развърта ротора само в едната посока(посоката на работа на мотора)представете си какво става ако караш на някакви си обороти и рязко върнеш газта-голямо натоварване на ремъка,точно това е избегнато,като тук ротора продължава да се върти,но инерционно.Любенов,следя целия пост и ти казвам,че за вибрациите не си прав.тази ролка като блокира това не значи ,че се върти само в едната посока,а тя изпада в резонанс-ту зацепва ту отпуска и от там идват вибрациите и то са много големи.ако си забелязал също така на генераторите с фрай-лайф ролките са значително с по-малък диаметър,защото тук натоварването в критичните режими е почти нулево.за заварената демферна шайба не ми се коментира-първото нещо което ще се скапе е обтегача,просто динамичен обтегач със твърда шайба става гювеч.поздрави
Коментар
-
ivel написа:фрай -лайф шайбата е сложена за да облекчи натоварването върху ремука.ролката на генератора развърта ротора само в едната посока(посоката на работа на мотора)представете си какво става ако караш на някакви си обороти и рязко върнеш газта-голямо натоварване на ремъка,точно това е избегнато,като тук ротора продължава да се върти,но инерционно.Любенов,следя целия пост и ти казвам,че за вибрациите не си прав.тази ролка като блокира това не значи ,че се върти само в едната посока,а тя изпада в резонанс-ту зацепва ту отпуска и от там идват вибрациите и то са много големи.ако си забелязал също така на генераторите с фрай-лайф ролките са значително с по-малък диаметър,защото тук натоварването в критичните режими е почти нулево.за заварената демферна шайба не ми се коментира-първото нещо което ще се скапе е обтегача,просто динамичен обтегач със твърда шайба става гювеч.поздравиFGRC написа:Какво му обясняваш на тоя *Модерирано*,нивото му е на двигатели 86 година и не си е дал зор да прочете нещо.Как хубаво ще му вземат сумати пари за ремонт на компресора без да го пипат.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това е за спорещите че ми писна, нека го отварят само тези които не са съгласни с мен.Приключвам разговора. https://www.youtube.com/watch?v=WbB_...ature=youtu.beFiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Това е за спорещите че ми писна, нека го отварят само тези които не са съгласни с мен.Приключвам разговора. https://www.youtube.com/watch?v=WbB_...ature=youtu.bechaveto написа:Фрай лайф шайбата няма за цел само да щади ремъка.... Защо трябва принудително да спираме генератора да работи като може и сам да си спре и докато се изравняват оборотите да се произведе някаква енергия от него.Демпферната шайба работи нон стоп, не само когато се вкл/изкл компресора....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Първо това не е реклама,а е от сервизната информация на ИНА само за сервизни работници.ИНА не се нуждае от реклама,защото нейните продукти се използват от автомобилните заводи за първоначално вграждане.Второ такъв като тебе с нищо не може да бъде убеден,ти си над автомобилните инженери.На тях им снимай как работи блокирала ролка,току виж се засрамили и ти предложили работа в някой завод.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Ефекта от такава ролка на алтернатора е силно преувеличен на клипа. Както съм споделил и моята е блокирала от както имам колата от 2010 година и вече почти 40 000 км. от тогава, основно градско нищо не вибрира и ремъка си се движи гладко без никакви звуци без значение дали е пуснат климатика или не. По някаква желязна логика след най-много 10 000 км. трябва да изхвърля всички ролки и ремъци ама нещо и тази логика куца, поне от клиентска гледна точка. Миналата есен свалих всички ролки на пистовият ремък и сложих късият ремък, с него се върти само алтернатора без да минава през нито една ролка. Зимата като нямах какво да правя в студа взех и разглобих лагерите на трите ролки на съставните им части - двете черупки, съчмите, сепаратора и двата семеринга. Почистих всичко идеално, огледах внимателно работните повърхности бяха си идеални, сглобих всичко, гресирах и тази пролет си ги монтирах заедно с дългият ремък за да имам климатик през лятото. Ролките са произведени 2005 година, съдейки от пробега, на който купих колата са минали 80-100 хиляди километра и ето че пак е есен и все още всичко си работи идеално.Споделям това просто ей така, отдавна съм се отказал да убеждавам който и да било в каквото и да билоFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
FGRC написа:Първо това не е реклама,а е от сервизната информация на ИНА само за сервизни работници.ИНА не се нуждае от реклама,защото нейните продукти се използват от автомобилните заводи за първоначално вграждане.Второ такъв като тебе с нищо не може да бъде убеден,ти си над автомобилните инженери.На тях им снимай как работи блокирала ролка,току виж се засрамили и ти предложили работа в някой завод.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар