Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново ми изчезна хидравликата на волана-моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново ми изчезна хидравликата на волана-моля за съвет

    Здравейте, отново. До преди известно време нямах хидравлика (беше изчезнала). Помпата се въртеше, не беше блокирала, но нямаше движение на хидравлична течност в казанчето. Та както и да е де, и смених старата, която беше от черните с друга работеша алуминиева. Два-три месеца отново си имах хидравлика и си свирках. Но радостта ми беше до онзи ден, когато в движение усетих, че волана ми се вдърви и отново познатото чувство да се набирам на волана все едно съм зала. И тази не е блокирала, върти се нормално без никъкви звуци от към ремъка и отново никъкво движение на хидравлична течност в казанчето след пълен ляв, пълен десен. Като симптоми, незнам единствено при пълен ляв и десен се чуваше едно като джжж-джжжж (нещо като жужене). След това такъв подобен звук се чуваше като почна да въртя волана на ляво. На дясно го няма. Та сега и въпроса ми. След като на два пъти имам идентични проблеми. Възможно ли е нещо да става в рейката и тя да магарясва или проблема е отново в помпата. Да уточня, че и преди и сега не губи хидр. течност от никъде. Гледах от долу рейката е суха, няма омасляване.Също така има ли възможност да блокира някакъв клапан и за това да става това? Не съм запознат напълно с принципа на действие и не мога да си обясня проблема. Технически съм грамотен, ако трябва да се сменя аз ще си я правя.Благодаря предварително ако на някой му светне какво може да е.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Има клапан,на брат ми на голфа точно той правеше магарии.Лопатките си бяха наред,явно ако влезе боклук блокира клапана защото като почукам помпата хидравликата заработваше, но не стигнахме до по подробно разглеждане защото на третото разглобяване брата спука задния капак на помпата и я сменихме с фиатска
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      янко написа:
      Има клапан,на брат ми на голфа точно той правеше магарии.Лопатките си бяха наред,явно ако влезе боклук блокира клапана защото като почукам помпата хидравликата заработваше, но не стигнахме до по подробно разглеждане защото на третото разглобяване брата спука задния капак на помпата и я сменихме с фиатска
      За помпата говориш нали? Не за рейката.
      Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
      Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

      Коментар


        #4
        Да,за помпата
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Да споделя и допълня. С почукване както колегата по-горе беше споменал нищо не става. Но ми направи впечетление, че казанчето е цялото омаслено, както е завита капачката. От къде и как може да се получи това налягане в казанчето. През помпата ли се връща или се надува през рейката?
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #6
            Ето в това което съм посочил с червената срелка, е разпределителя за хидравличната течност. Той определя от коя страна на буталото в рейката да се подаде налягане, според това на къде въртиш волана. Вероятно там има някакъв проблем, щом с две различни помпи дава един и същи дефект.
            Прикачени файлове
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              А като начало според мен трябва да провериш дали има налягане тази помпа.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                А като начало според мен трябва да провериш дали има налягане тази помпа.
                От там мисля да започна. Да развия тръбата за високото налягане и да проверя клапана да не е задържал.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  А като начало според мен трябва да провериш дали има налягане тази помпа.
                  :D И това ако трябва да му казваме да направи ... Звучи ми малко като : - Включвам на скорост, а колата не тръгва !? - Провери дали колата има гуми !Не че нещо, ама ми стана смешно, като се сетя, че по някога се налага да даваме и такива съвети
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар

                  Working...
                  X