Здравейте. Наскоро купих едно пунто 1,9 jtd 2002. Казаха ми че е нещо като чипосано, с "подобрена" картография.Проблема е че тресе яко, при тръгване, на първа и втора.Съединителя отлепя много ниско.Педала не се връща докрай, остават 2-4 сантиметра, а като го дръпна с крак и спира да тресе и си върви нормално.Не намерих начин да обезвъздуша помпата горната помпа на съединителя и не намерих долната.Сега се чудя, дали е маховик, помпа или съединителя е за смяна.Помогнете моля.С уважение Йордан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител тресене ремап, пунто 1,9 jtd
Collapse
X
-
Задължително обезвъдуши от долната помпа. Тя е под акумулатора, на скоростната кутия, не може да не я намериш. Тресенето можеш ли да го опишеш по-подробно - например като придърпване ли е, с по-малка честота, или като вибрация, с по-голяма честота? При мен тресеше осезаемо в последните месеци преди да сменя съединителя. Тръгвах с по-високи обороти и по-плавно, и не тресеше. На празен ход нормален звук ли се чува от двигателя? Някакви тракания, удар на метал в метал? Преди всичко - намери си долната помпа и обезвъздуши от нея.
-
Мисля че стигнах до решение на срещнатия от мен проблем. Май се оказа че самият педал на съединителя е повреден, и заради разбит механизъм "пантичка" не се връща достатъчно и не натиска датчика който стои над педала, сле дато разкачих буксата и грижливо оплетох кабела за да не ми се мотка в краката, тресенето сякъш престана. сега ми е много интересно какъв е тоя датчик и за какво служи, но сега колата се кара и мисля да спра да си играя с него.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар