Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след като загрее и гасне 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    след като загрее и гасне 1.9 jtd

    здравейте колеги. Имам пунто 1.9 jtd 2001г. След като загрее гасне. Закачихме е на лаптопа и показва грешка: несинхронизация между датчик на колянов и датчик на разпределителен вал. След като изгасне не може да запали докато не минат около 2 часа. някой може ли да ме посъветва от какво може да е и как бих могъл да го отстраня? Днес поръчах датчик на разпределителния вал и утре като пристигне ще пробвам да го сменя да видя какво ще стане. От чало гаснеше и светваше компютъра но палих на ново и продължавах да карам. Но вече след като изгасне и светне компютъра не може. Трябва да минат около 2 часа и тогава пали

    #2
    По-скоро е датчика на коляновия вал, не на разпределителния.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Датчик колянов вал.
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Твърдо датчик колянов вал.Цена около 60 на датчика.За смяната е нужен канал.Става за 5 минути и си готов.Успех!

        Коментар


          #5
          много благодаря колеги. Утре като го сменя ще пиша да кажа какво е станало

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10971199 % Датчик колянов вал.И при мене същата история преди около месец.И същата грешка даваше.Като загрее до средата и угасва.Сменя се за 5 минути както казват колегите.Оргинален на Бош си взех ама не помня някъде около 60 лв беше.Успех

            Коментар


              #7
              Всички сте в много голяма грешка. Според мен е датчик на коляновия вал. Сменя се за 5 минути, около 60 лева е нов, оригинален.

              Коментар


                #8
                кола

                Що да са в грешка нали всички пишат за един и същи датчик.Този долу :D Макар че така направената диагностика може да обърка майстора и да търси и горния.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Всички сте в много голяма грешка. Според мен е датчик на коляновия вал. Сменя се за 5 минути, около 60 лева е нов, оригинален.
                  И защо реши, че не е датчик на колянов вал?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Ооо, Ключар, кво става? Щом всички пишат за едно и също - викам и аз в кюпа, сеш ли се? pakumba, нещо се бъркаш, няма как да е датчик на колянов вал. По-скоро е тоя дето брои оборотите.Абе аз нЕкъде бях писал една тема за тоя датчик, ама кво стана с нея... не знам дали я закачиха измежду важните. Ако на някой му се търси - беше в раздела по общи въпроси, опреди 3-4 месеца е.

                    Коментар


                      #11
                      Ако е датчик на разпределителния вал веднъж запали ли, сама няма да гасне. От датчика на коляновия вал гасне като позагрее и като изстине пак пали.

                      Коментар


                        #12
                        При мен беше същото след като я запаля на 3-я светофар гасне и няма палене.Така ме заряза 3 пъти.Чакам да изстине и тогава пали.След диагностика се оказа датчика на коляновия вал.Но нека все пак си каже мнението някой майстор.Да не се окаже друго.
                        Fiat Brava 1.9 JTD

                        Коментар

                        Working...
                        X