Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбото

    Проблема е следния: паля колата стискам маркуча, който е от интеркулера до смукателния колектор, давам газ и абсолютно нищо не се случва до околко 3000 3200 об/мин. след това има съвсем леко пълнене на маркуча. Някой да даде съвет какво се прави в такъв случай. Браво 1,9 ТД 100
    Fiat Bravo 1.9 TD 100

    #2
    Нищо, всичко е наред. А всъщност защо изобщо го правиш това, как ти е хрумнало и защо мислиш, че имаш някакъв проблем?

    Коментар


      #3
      И аз се чудя що се заиграваш с това ,имали някакъв проблем колата?На ход без товар няма как да повиши налягането до максималните стойности.

      Коментар


        #4
        Защото колата не върви. Аз си мисля, че след 2200 2500 оборота колата трябва осезаемо да поема, а то реално не е така. Турбината се усеща, че я има в много по-високи обороти. Има и нещо друго, има един майстор в Сандански, който ми пълни главата с глупости най-вероятно. Може ви проблема си е в мен и моите очаквания
        Fiat Bravo 1.9 TD 100

        Коментар


          #5
          Колата ти трябва да върви меко казано като "ракета".На тия обороти след 2200/2500 трябва да усетиш притока на допълнително освободената мощ което се дължи на допълнотелната порция горивокоято помпата подава в този момент.Зада се подаде тази порция гориво до помпата рябва да пристигне информация за налягането във смукателния колектор,посредством тънкия маркуч който излиза от смукателния колектор и влиза отзад на ГНП-то в така наречената клапа за турбо корекция.Какво правя аз в такива случай когато клиента се оплаква че не върви колата.Откачам маркуча от ГНП и поставям манометър на свободния кай на маркуча.После тествам при запален мотор какво налягане се вдига в колектора.От показанията си вадя извода дали има нужното налягане да задейства клапата на ГНП-то(защото е имало случай да не надува).Има налягане значи клапата не работи правилно.В 90% от случаите е блокирало буталцето в клапата от хубавите ни горива.Следва демонтаж на клапата(при Фиат това не може да се направи без да се свали ГНП-то) или още по добре на цялата ГНП.Изпитвам я на стенда ,след това обикновенно се ремонтира само клапата обратно на помпата и на колата и "ракетата" е литнала отново.Така че напълно ти вярвам,за това дето казваш че колата не върви.А дали ще я оправиш сам си зависи от теб.Така че Успех приятел!

          Коментар


            #6
            Колега при мен полужението е същото, само че при Типо ТД. До 3000 -3500 под товар (на 3-та или 4-та на баир нагоре) турбото не вдига налягане (имам манометър на таблото), от там на горе вдига до 0,6 бар. В аутодата го дават 0,8 бар при 2400 оборота. Прегледах кулера и маркучите няма никъде спукано. Ще погледна по съвета на специалиста турбо коректора на ГНП. Според мен коректора работи защото при над 3500 започва да вдига налягане и колата пропушва доволно.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Колата ти трябва да върви меко казано като "ракета".На тия обороти след 2200/2500 трябва да усетиш притока на допълнително освободената мощ което се дължи на допълнотелната порция горивокоято помпата подава в този момент.Зада се подаде тази порция гориво до помпата рябва да пристигне информация за налягането във смукателния колектор,посредством тънкия маркуч който излиза от смукателния колектор и влиза отзад на ГНП-то в така наречената клапа за турбо корекция.Какво правя аз в такива случай когато клиента се оплаква че не върви колата.Откачам маркуча от ГНП и поставям манометър на свободния кай на маркуча.После тествам при запален мотор какво налягане се вдига в колектора.От показанията си вадя извода дали има нужното налягане да задейства клапата на ГНП-то(защото е имало случай да не надува).Има налягане значи клапата не работи правилно.В 90% от случаите е блокирало буталцето в клапата от хубавите ни горива.Следва демонтаж на клапата(при Фиат това не може да се направи без да се свали ГНП-то) или още по добре на цялата ГНП.Изпитвам я на стенда ,след това обикновенно се ремонтира само клапата обратно на помпата и на колата и "ракетата" е литнала отново.Така че напълно ти вярвам,за това дето казваш че колата не върви.А дали ще я оправиш сам си зависи от теб.Така че Успех приятел!
              Бате мерси много за инфото достатъчно изчерпателно беше. Аз си направих извода за себе си, че няма да тръгне колата щот просто няма кой да я направи тази интервенция в Сандански както и да е много ти благодаря за информацията все пак.
              Fiat Bravo 1.9 TD 100

              Коментар


                #8
                Имаш въпреки всичко две възможности!за повече на лични!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Какво трябва да е налягането в колектора,за да разбера къде е проблема.
                  Брава тд 100

                  Коментар


                    #10
                    karofatsa написа:
                    Какво трябва да е налягането в колектора,за да разбера къде е проблема.
                    0.95-1бар
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар

                    Working...
                    X