Проблема е следния: паля колата стискам маркуча, който е от интеркулера до смукателния колектор, давам газ и абсолютно нищо не се случва до околко 3000 3200 об/мин. след това има съвсем леко пълнене на маркуча. Някой да даде съвет какво се прави в такъв случай. Браво 1,9 ТД 100
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбото
Collapse
X
-
Защото колата не върви. Аз си мисля, че след 2200 2500 оборота колата трябва осезаемо да поема, а то реално не е така. Турбината се усеща, че я има в много по-високи обороти. Има и нещо друго, има един майстор в Сандански, който ми пълни главата с глупости най-вероятно. Може ви проблема си е в мен и моите очакванияFiat Bravo 1.9 TD 100
Коментар
-
Колата ти трябва да върви меко казано като "ракета".На тия обороти след 2200/2500 трябва да усетиш притока на допълнително освободената мощ което се дължи на допълнотелната порция горивокоято помпата подава в този момент.Зада се подаде тази порция гориво до помпата рябва да пристигне информация за налягането във смукателния колектор,посредством тънкия маркуч който излиза от смукателния колектор и влиза отзад на ГНП-то в така наречената клапа за турбо корекция.Какво правя аз в такива случай когато клиента се оплаква че не върви колата.Откачам маркуча от ГНП и поставям манометър на свободния кай на маркуча.После тествам при запален мотор какво налягане се вдига в колектора.От показанията си вадя извода дали има нужното налягане да задейства клапата на ГНП-то(защото е имало случай да не надува).Има налягане значи клапата не работи правилно.В 90% от случаите е блокирало буталцето в клапата от хубавите ни горива.Следва демонтаж на клапата(при Фиат това не може да се направи без да се свали ГНП-то) или още по добре на цялата ГНП.Изпитвам я на стенда ,след това обикновенно се ремонтира само клапата обратно на помпата и на колата и "ракетата" е литнала отново.Така че напълно ти вярвам,за това дето казваш че колата не върви.А дали ще я оправиш сам си зависи от теб.Така че Успех приятел!
Коментар
-
Колега при мен полужението е същото, само че при Типо ТД. До 3000 -3500 под товар (на 3-та или 4-та на баир нагоре) турбото не вдига налягане (имам манометър на таблото), от там на горе вдига до 0,6 бар. В аутодата го дават 0,8 бар при 2400 оборота. Прегледах кулера и маркучите няма никъде спукано. Ще погледна по съвета на специалиста турбо коректора на ГНП. Според мен коректора работи защото при над 3500 започва да вдига налягане и колата пропушва доволно.
Коментар
-
specialista написа:Колата ти трябва да върви меко казано като "ракета".На тия обороти след 2200/2500 трябва да усетиш притока на допълнително освободената мощ което се дължи на допълнотелната порция горивокоято помпата подава в този момент.Зада се подаде тази порция гориво до помпата рябва да пристигне информация за налягането във смукателния колектор,посредством тънкия маркуч който излиза от смукателния колектор и влиза отзад на ГНП-то в така наречената клапа за турбо корекция.Какво правя аз в такива случай когато клиента се оплаква че не върви колата.Откачам маркуча от ГНП и поставям манометър на свободния кай на маркуча.После тествам при запален мотор какво налягане се вдига в колектора.От показанията си вадя извода дали има нужното налягане да задейства клапата на ГНП-то(защото е имало случай да не надува).Има налягане значи клапата не работи правилно.В 90% от случаите е блокирало буталцето в клапата от хубавите ни горива.Следва демонтаж на клапата(при Фиат това не може да се направи без да се свали ГНП-то) или още по добре на цялата ГНП.Изпитвам я на стенда ,след това обикновенно се ремонтира само клапата обратно на помпата и на колата и "ракетата" е литнала отново.Така че напълно ти вярвам,за това дето казваш че колата не върви.А дали ще я оправиш сам си зависи от теб.Така че Успех приятел!Fiat Bravo 1.9 TD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар