Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсах някакъв вакуум, моля за помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Аз лично не разбрах много добре от това обяснение, затова не се сърди, че те повтарям. МАП-а на JTD 105 се намира на (а не "зад") смукателния колектор, на средата, между 2 и 3 цилиндър, откъм стената. Пада се пред клапана на ЕГР и малко вдясно от него. МАП-а е единственото нещо на смукателния колектор и няма с какво да се сбърка. Не помня да съм срещал някакви трудности и особености при свалянето му, освен (ако не се лъжа) едно гумено уплътнение, с което трябва да се внимава.
    на jtd100 EGR не е като на jtd105 поне от снимките които съм виждал....имаше една твоя тема как изолираш клапана...при мен не е така както при снимките.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #17
      mitkosoft написа:
      ogi28b написа:
      Аз лично не разбрах много добре от това обяснение, затова не се сърди, че те повтарям. МАП-а на JTD 105 се намира на (а не "зад") смукателния колектор, на средата, между 2 и 3 цилиндър, откъм стената. Пада се пред клапана на ЕГР и малко вдясно от него. МАП-а е единственото нещо на смукателния колектор и няма с какво да се сбърка. Не помня да съм срещал някакви трудности и особености при свалянето му, освен (ако не се лъжа) едно гумено уплътнение, с което трябва да се внимава.
      на jtd100 EGR не е като на jtd105 поне от снимките които съм виждал....имаше една твоя тема как изолираш клапана...при мен не е така както при снимките.
      Проследи тръбата, излизаща от изпускателния колектор назад покрай термостата и ще видиш къде отива. За по-лесно свали пластмасовия капак над двигателя.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Аз лично не разбрах много добре от това обяснение, затова не се сърди, че те повтарям. МАП-а на JTD 105 се намира на (а не "зад") смукателния колектор, на средата, между 2 и 3 цилиндър, откъм стената. Пада се пред клапана на ЕГР и малко вдясно от него. МАП-а е единственото нещо на смукателния колектор и няма с какво да се сбърка. Не помня да съм срещал някакви трудности и особености при свалянето му, освен (ако не се лъжа) едно гумено уплътнение, с което трябва да се внимава.
        Ето тук една картинка, за колегата madunko
        Прикачени файлове

        Коментар

        Working...
        X