Е къде е било това ниско налягане бе, колега? Да не е било на задната седалка? Не е горивото, ама не е и въздухът. Е къде е тогава? То друго, което да е под налягане в тая кола няма. А 0.3 бара е огромна разлика, да знаеш!mitaka_neikov, разбрах те сега правилно, аз нещо друго си мислех, но то е грешно. Дано не съм подвел някой. Все пак - връщаме се в началото, когато стана въпрос, че трябва да се търси нов кулер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протече масло от интеркулера
Collapse
X
-
Оги, 100% съм сигурен, че не беше на горивото, но нямам спомен да е казал в смукателния колектор, което означава, че може и да е казал, може и да не е, просто аз да не съм го чул. Защото като му казах за кулера и веднага каза, че ще е от това. Пита ме дали нещо се е променило в поведението на колата и на път към майстора установих, че вдига страшно бавно оборотите а след 2400-2500 е пълна скръб. Той ми обясни, че това е от кулера, защото турбината не можела да компенсира изпускащия въздух кулер и от там каза, дори разлика от 0,3 бара да има, веднага се отчита като проблем в компютъра. Т.е. той си свърши работата, аз се убедих, че е кулера проблема и всички, които казаха, че ще е от него са познали. На печелившите честито, ако се видим някога имате минимум по 1 бира от мен, ако не пращам по Еконт :DFiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар