Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протече масло от интеркулера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Е къде е било това ниско налягане бе, колега? Да не е било на задната седалка? Не е горивото, ама не е и въздухът. Е къде е тогава? То друго, което да е под налягане в тая кола няма. А 0.3 бара е огромна разлика, да знаеш!mitaka_neikov, разбрах те сега правилно, аз нещо друго си мислех, но то е грешно. Дано не съм подвел някой. Все пак - връщаме се в началото, когато стана въпрос, че трябва да се търси нов кулер.

    Коментар


      #32
      Оги, 100% съм сигурен, че не беше на горивото, но нямам спомен да е казал в смукателния колектор, което означава, че може и да е казал, може и да не е, просто аз да не съм го чул. Защото като му казах за кулера и веднага каза, че ще е от това. Пита ме дали нещо се е променило в поведението на колата и на път към майстора установих, че вдига страшно бавно оборотите а след 2400-2500 е пълна скръб. Той ми обясни, че това е от кулера, защото турбината не можела да компенсира изпускащия въздух кулер и от там каза, дори разлика от 0,3 бара да има, веднага се отчита като проблем в компютъра. Т.е. той си свърши работата, аз се убедих, че е кулера проблема и всички, които казаха, че ще е от него са познали. На печелившите честито, ако се видим някога имате минимум по 1 бира от мен, ако не пращам по Еконт :D
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #33
        Пусни ги всичките до Еконт София Слатина, аз ще им ги раздам

        Коментар

        Working...
        X