Това че не тече масло,не означава че си уплътнил кулера да не изпуска въздух. По същество в него има само въздух,маслото е вторичен ефект от турбината примерно. Аз се съмнявам отварян кулер да се направи да не изпуска въздух.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протече масло от интеркулера
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:Трето - възможно е чека да свети заради друг проблем, но ние разсъждаваме върху информацията която ти даваш. Казваме че при посочените от теб проблеми, чека светва.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Ами той чека си свети постоянно, а перките не съм ги чул да работят. Иначе вече клоня към това, че е кулера, защото колегата се оказа прав - веднъж отворен кулер не може да се затвори както е бил. Днес видях само 2 капки, заразли от предишните дни, когато си беше повечко. Ще видя след диагностиката какво ще излезе, но вече съм пуснал тема за търсене на кулер.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
nsn написа:Dido_Lyubenov написа:Трето - възможно е чека да свети заради друг проблем, но ние разсъждаваме върху информацията която ти даваш. Казваме че при посочените от теб проблеми, чека светва.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:И аз ще ти кажа, че не си прав! Има вариант, в който чека ще светне при спукан маркуч между турбото и смукателния колектор и Дидо Любенов ти е обяснил какъв е той, а именно грешка в измеренето от дебитомера количество въздух.Има си зададена максимална стойност в компютъра на измереното количество въздух от дебитомера. Измерени стойности над тази пораждат появяване на грешка дебитомер.Но мисля, че в случая проблема на колегата няма да е такъв.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Не че нещо ама и за грешка дебитомер не свети чека така че съм напълно прав.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:nsn написа:Не че нещо ама и за грешка дебитомер не свети чека така че съм напълно прав.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Е това и за малко дете е ясно, че няма да светне така Ама я го извади тоя маркуч и я напъни със 150-160, тогава ще си покаже дали ще светне или не, като си напънал за максимално налягане и отчетеното от МАП-а е 0, а показанието на дебитомера също ще клони към стойност на празен ход. Сеш’ ли се? За това ти говори колегата - че в такъв режим стоойностите ще са извън предварително заложените.Наздраве и на тебе.
Коментар
-
ogi28b написа:Е това и за малко дете е ясно, че няма да светне така Ама я го извади тоя маркуч и я напъни със 150-160, тогава ще си покаже дали ще светне или не, като си напънал за максимално налягане и отчетеното от МАП-а е 0, а показанието на дебитомера също ще клони към стойност на празен ход. Сеш’ ли се? За това ти говори колегата - че в такъв режим стоойностите ще са извън предварително заложените.Наздраве и на тебе.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
ogi28b написа:След като не минава въздух през него - стойността ще му е като на контакт - мисля че беше към 1.1 - 1.2 волта. При нормална стойност 2.2 волта на празен ход и към 3.8-4.0-4.2 на пълна газ на място - мисля, че е 1.1 е ниска стойност, а не висока, но зависи и от гледната точка.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
madunko написа:Колеги, няма смисъл да спорите. Проблема се оказа, че е от кулера, дори след като го "оправих" е повече от ясно, че не мога да го изпуша отвсякъде, за да не излиза въздух. Ясно е, че ще трябва нов кулер.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Не беше ниско налягане на горивото, но доколкото си спомням не беше и в колектора. Ниско налягане беше, ама къде точно... Майстора каза, че е заради кулера, защото щом изпуска турбото не може да направи необходимото налягане и разлика дори в 0,3 бара се отчитала в компютъра и от там идва и грешката. Иначе диагностиката беше четене и премахване на грешките, не беше в движение.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар