Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протече масло от интеркулера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това че не тече масло,не означава че си уплътнил кулера да не изпуска въздух. По същество в него има само въздух,маслото е вторичен ефект от турбината примерно. Аз се съмнявам отварян кулер да се направи да не изпуска въздух.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Dido_Lyubenov написа:
      Трето - възможно е чека да свети заради друг проблем, но ние разсъждаваме върху информацията която ти даваш. Казваме че при посочените от теб проблеми, чека светва.
      Пак казвам за да няма объркване,че чека НЕ свети при ниско налягане в смукателния колектор-тоест и без турбо да кара чека няма да свети,трябва диагностика.Към колегата пуснал темата:Случайно когато свети чека перките на радиатора да работят?
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        Ами той чека си свети постоянно, а перките не съм ги чул да работят. Иначе вече клоня към това, че е кулера, защото колегата се оказа прав - веднъж отворен кулер не може да се затвори както е бил. Днес видях само 2 капки, заразли от предишните дни, когато си беше повечко. Ще видя след диагностиката какво ще излезе, но вече съм пуснал тема за търсене на кулер.
        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

        Коментар


          #19
          Днес бях на диагностика. Изкара ми ЕГР (защото съм го запушил) и някаква "Ниско налягане..." ама не беше в смукателния колектор. Майстора изгаси лампата, ама предупреди, че може пак да светне. Според мен си е от кулера, както казаха доста от колегите.
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #20
            nsn написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            Трето - възможно е чека да свети заради друг проблем, но ние разсъждаваме върху информацията която ти даваш. Казваме че при посочените от теб проблеми, чека светва.
            Пак казвам за да няма объркване,че чека НЕ свети при ниско налягане в смукателния колектор-тоест и без турбо да кара чека няма да свети,трябва диагностика.Към колегата пуснал темата:Случайно когато свети чека перките на радиатора да работят?
            И аз ще ти кажа, че не си прав! Има вариант, в който чека ще светне при спукан маркуч между турбото и смукателния колектор и Дидо Любенов ти е обяснил какъв е той, а именно грешка в измеренето от дебитомера количество въздух.Има си зададена максимална стойност в компютъра на измереното количество въздух от дебитомера. Измерени стойности над тази пораждат появяване на грешка дебитомер.Но мисля, че в случая проблема на колегата няма да е такъв.
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #21
              mitaka_neikov написа:
              И аз ще ти кажа, че не си прав! Има вариант, в който чека ще светне при спукан маркуч между турбото и смукателния колектор и Дидо Любенов ти е обяснил какъв е той, а именно грешка в измеренето от дебитомера количество въздух.Има си зададена максимална стойност в компютъра на измереното количество въздух от дебитомера. Измерени стойности над тази пораждат появяване на грешка дебитомер.Но мисля, че в случая проблема на колегата няма да е такъв.
              Не че нещо ама и за грешка дебитомер не свети чека така че съм напълно прав.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                nsn написа:
                Не че нещо ама и за грешка дебитомер не свети чека така че съм напълно прав.
                Не че нещо, но грешка в измерването на дебитомера може да настъпи при измерени ниски и високи сойности и изключен.При измерени високи стойности дори колата забива
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #23
                  mitaka_neikov написа:
                  nsn написа:
                  Не че нещо ама и за грешка дебитомер не свети чека така че съм напълно прав.
                  Не че нещо, но грешка в измерването на дебитомера може да настъпи при измерени ниски и високи сойности и изключен.При измерени високи стойности дори колата забива
                  Няма смисъл да си мерим пи.ките,извади си маркуча от смукателния колектор(идващ от интеркулера) и кажи свети ли ти чека.Работата е за 1мунута и меренето ще приключи.Лека вечер и наздраве на всички седнали на масата
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    Е това и за малко дете е ясно, че няма да светне така Ама я го извади тоя маркуч и я напъни със 150-160, тогава ще си покаже дали ще светне или не, като си напънал за максимално налягане и отчетеното от МАП-а е 0, а показанието на дебитомера също ще клони към стойност на празен ход. Сеш’ ли се? За това ти говори колегата - че в такъв режим стоойностите ще са извън предварително заложените.Наздраве и на тебе.

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Е това и за малко дете е ясно, че няма да светне така Ама я го извади тоя маркуч и я напъни със 150-160, тогава ще си покаже дали ще светне или не, като си напънал за максимално налягане и отчетеното от МАП-а е 0, а показанието на дебитомера също ще клони към стойност на празен ход. Сеш’ ли се? За това ти говори колегата - че в такъв режим стоойностите ще са извън предварително заложените.Наздраве и на тебе.
                      Само ще те поправя за едно нещо, стойностите на дебитомера в случая ще са много високи, но като цяло точно това имах в предвид. Наздраве на всички
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        #26
                        След като не минава въздух през него - стойността ще му е като на контакт - мисля че беше към 1.1 - 1.2 волта. При нормална стойност 2.2 волта на празен ход и към 3.8-4.0-4.2 на пълна газ на място - мисля, че е 1.1 е ниска стойност, а не висока, но зависи и от гледната точка.

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          След като не минава въздух през него - стойността ще му е като на контакт - мисля че беше към 1.1 - 1.2 волта. При нормална стойност 2.2 волта на празен ход и към 3.8-4.0-4.2 на пълна газ на място - мисля, че е 1.1 е ниска стойност, а не висока, но зависи и от гледната точка.
                          Аз говоря за сцепен мъркуч между турбото и смукателния колектор. Т.е. турбото ще върти колкото може, защото управлението няма да сработва, тъй като няма да имаме 1 бар налягане, но всичкия въздух, който турбото изсмуква ще мине през дебитомера.Част от него ще влезе в мотора и голяма част ще си излезе в атмосферата от цепнатината в маркуча.
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, няма смисъл да спорите. Проблема се оказа, че е от кулера, дори след като го "оправих" е повече от ясно, че не мога да го изпуша отвсякъде, за да не излиза въздух. Ясно е, че ще трябва нов кулер.
                            Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                            Коментар


                              #29
                              madunko написа:
                              Колеги, няма смисъл да спорите. Проблема се оказа, че е от кулера, дори след като го "оправих" е повече от ясно, че не мога да го изпуша отвсякъде, за да не излиза въздух. Ясно е, че ще трябва нов кулер.
                              Колега, първо кажи грешката за ниско налягане на въздуха в смукателния колектор ли е или ниско налягане на горивото? Така и не се разбра. Имам и още един въпрос, диагностиката която ти правиха, само четене на грешки ли представляваше или се качихте в колата и гледахте живи данни в движение под товар?
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                #30
                                Не беше ниско налягане на горивото, но доколкото си спомням не беше и в колектора. Ниско налягане беше, ама къде точно... Майстора каза, че е заради кулера, защото щом изпуска турбото не може да направи необходимото налягане и разлика дори в 0,3 бара се отчитала в компютъра и от там идва и грешката. Иначе диагностиката беше четене и премахване на грешките, не беше в движение.
                                Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                                Коментар

                                Working...
                                X