Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с червената лампа, изобразяваща дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Най-добре се разбира с една компютърна диагностика, но не е изключено и да има прекъснал кабел на ТПС -а. Измерва се с мултицет, но ако си на ясно как да боравиш с него. Има три проводника и реагират като на обикновен потенциометър. Аз лично имах проблем с единия проводник, но не ми е светвал чека от него. Проводника беше прекъснат точно където излиза от корпуса на ТПС -а, но го запоих и изолирах добре и сега работи нормално. Проблема беше, че както си държи едни обороти в движение, исведнъж на ДВГ му идва мощност и започва да се наема, или пък губи мощност и се налага да подам газ за да поддържам скорост. Дюзата ми светна от дебитомер, но светваше когато ДВГ вдигне над 2000 об/мин , и като паднат изгасва. Така беше няколко дена, след това спря да светва, но общо взето тогава разлика във вървенето нямаше.p.s.: Колегата е много прав, за това че като не споделяте как сте си си решили проблемите, и нас не ни става ясно дали сме Ви дали правилни съвети и на тези които имат същите проблеми, не им ясно как да процедират и се налага да питат отново и отново. Моля Ви, споделяйте резултатите от това което се е случило, за да може форума да е полезен на всички.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      specialista написа:
      Ами то споренето за съжаление е все от едни и същи хора: знаещи и активни участници във форума.Всички останали искат да научат нещо,да си решат проблема и после не смятат за нужно да уведомят как е станало.Затова и спорещите остават със недоказана теория във повечето случаи.Колегата които започна темата сподели че при подаване на газ лампата при него огасва.За това изказах твърда позиция!При теб как е? Няма как да гадаем.
      при мен случеят е идентичен както при колегата извинявам се , че не го поясних, с малка разлика при 2500-3000 оборота връщам газта и се чува едно изсвирване на въздух (но не винаги )

      Коментар


        #18
        ivan v ivanov написа:
        specialista написа:
        Ами то споренето за съжаление е все от едни и същи хора: знаещи и активни участници във форума.Всички останали искат да научат нещо,да си решат проблема и после не смятат за нужно да уведомят как е станало.Затова и спорещите остават със недоказана теория във повечето случаи.Колегата които започна темата сподели че при подаване на газ лампата при него огасва.За това изказах твърда позиция!При теб как е? Няма как да гадаем.
        при мен случеят е идентичен както при колегата извинявам се , че не го поясних, с малка разлика при 2500-3000 оборота връщам газта и се чува едно изсвирване на въздух (но не винаги )
        Това е нормално. Получава се от рязката промяна в режима на работа на турбината, особено когато ДВГ е бил по-натоварен. Най-добре се чува при смяна на предавките по баир нагоре. Лошо е ако спре да се чува този звук при посочените условия. И както писах по-горе, проверете си ТПС -а за прекъснат кабел. Другото се вижда само на диагностика, ако няма фрапираща промяна в работата на ДВГ, която да поскаже за проблема.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          прегледах кабелите и с просто око не видях да има прекъсване но през уикенда ще ходя на диагностика ако ми остане време и ще споделя

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            ivan v ivanov написа:
            specialista написа:
            Ами то споренето за съжаление е все от едни и същи хора: знаещи и активни участници във форума.Всички останали искат да научат нещо,да си решат проблема и после не смятат за нужно да уведомят как е станало.Затова и спорещите остават със недоказана теория във повечето случаи.Колегата които започна темата сподели че при подаване на газ лампата при него огасва.За това изказах твърда позиция!При теб как е? Няма как да гадаем.
            при мен случеят е идентичен както при колегата извинявам се , че не го поясних, с малка разлика при 2500-3000 оборота връщам газта и се чува едно изсвирване на въздух (но не винаги )
            Това е нормално. Получава се от рязката промяна в режима на работа на турбината, особено когато ДВГ е бил по-натоварен. Най-добре се чува при смяна на предавките по баир нагоре. Лошо е ако спре да се чува този звук при посочените условия. И както писах по-горе, проверете си ТПС -а за прекъснат кабел. Другото се вижда само на диагностика, ако няма фрапираща промяна в работата на ДВГ, която да поскаже за проблема.
            благодарности за инфото

            Коментар

            Working...
            X