Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило с ремап, без катализатор, пуши при форсиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    емзо явно ти ги чуваш нещата може ли да ми да деш някакав савет мерси предварително
    DIESEL POWER

    Коментар


      #17
      mitkosoft написа:
      аз незнам защо в този форум се заяждаме един друг...има много хора които създават или модифицират нещо по колите си...emzo подобрява софтуера на колата, vgeorgiev прави разходомери които ги няма заводски при Фиат. За мен това е похвално за хвърлените безсънни нощи и тррябва да се цени това.
      Много си прав. За това при такива хора се ходи с..."аргументи". Като сме нямали времето и желанието да сме на нивото им ТРЯБВА да ги компенсираме.Финикийците са ни казали как. А пък съвети...Ако искат ще ни ги дадат, ако ли не - погледни второто изречение. Това си е интелектуален и физически труд. Навън - това се цени.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #18
        Колега KAVRYKOV, ако колата ти е мапната само на 135 коня, то тя спокойно може да се направи да не пуши (това ако всичко по колата е изправно).Така както го описваш колата изпушва само докато развърти турбината, а на ЖТД115 това става доста бързо.Дали е нормално да пуши колата ти, най-точно може да отговори мапера на колата, защото само той знае какво е настроил Ако неискаш да пуши, отиваш при някой да ти я мапне както на теб ти харесва и готово, чиста работа.п.с. Зачетох се по- сериозно в обеснението ти в първото ти мнение и то е много объркващо!Хем си писал, че се е появило пушене, т.е. от един момент е почнала да пропушва, хем накрая казваш че си я купил в това състояние!
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #19
          Мен пък не ме е срам да си кажа, че от както махнах катализатора, и с ремап - пуша като КОРАБ при нервно подаване на нафта.Кво толкоз срамно има не знам?
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #20
            Щом пуши значи върви ( освен ако някой не е сложил странно предварение или въобще не ти го е пипал а само ти е пуснал нафтичката за да понавървява малко )
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              Бати капацитетите.Отивам в друг раздел.Нарушени т.1.2 и т.1.8 от правилата на форума.Модераторски екип на fiat-bg.org
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                tyson написа:
                Мен пък не ме е срам да си кажа, че от както махнах катализатора, и с ремап - пуша като КОРАБ при нервно подаване на нафта.Кво толкоз срамно има не знам?
                Няма нищо срамно, има само кофти чувства... за тези зад теб.На такива които им кади дизела яко и не им пука за останалите им пожелавам пред тях да карат само яко кадещи. Ама така да кадят, че да им се сгади

                Коментар


                  #23
                  Пак се отклоняваме от темата, колеги. Уважавам познанията на Емо, не казвам че лъже и ... Има обаче едни моменти, на които не обръщате внимание (свързани с питането на автора на темата) - "....но се появи дим като е форсирам на място, или като се облегна рязко на педала на каквато и да е скорост. За сметка на това набира идеално, но пуши ..." Не съм чувал тоя мотор да има ламбда сонда която да следи за обогатяването на горивната смес, и да не позволява да остава недоизгоряло гориво. Нормално е да изпуши в посочените ситуации. Като и направиш такъв ремап, че да не пуши в посочените ситуации, няма да дърпа толкова осезаемо. Мощност ще има, ама ускорението ще е по-плавно. Нещата са навързани.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Не сме се отклонили от темата.Просто тия постове бяха част от пушещата тема !
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Хаха, Любенов, мойта дейли си я карам грубо на 180 коня.Нямам даунпайп, нямам катализатор, нямам ДПФ, нямам и ЕГР.Нямам и грам пушек.Тъй чееееееее ......
                      Аз го разбирам така: "кой знае кой майстор ти е правил ремапа. ела ми дай 300 лева и няма да пуши".
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #26
                        Кои както иска да го разбира но аз както и много други колеги сме много доволни от въпросния "майстор за 300 лв "!
                        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                        Коментар


                          #27
                          Ibiza написа:
                          Кои както иска да го разбира но аз както и много други колеги сме много доволни от въпросния "майстор за 300 лв "!
                          Въпросния е един от най-точните хора във форума ... Всеки съвет за дизел, излязъл от неговата клавиатура, е верен ... Вече казах, че моята Мареа, мапната от Въпросния, не пушеше и грам, колкото и да я натисках, преди да замине дебитомера! Колега, моят съвет е: Потърси във форума мненията на Емо относно лог на дебитомер, направи каквото пише там и го постни тук ...
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            #28
                            честно ли е 300 кинта? :D
                            F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                            Коментар


                              #29
                              wizard88 написа:
                              честно ли е 300 кинта? :D
                              Еми ако ходиш до Емо - може и 300 кинта да дадеш за нафта в двете посоки. Аз лично, а и вярвам всички, които са получили акъл за колите си - не съм дал и 1 лев за въпросната манипулация.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                wizard88 написа:
                                честно ли е 300 кинта? :D
                                За тия пари би следвало всяка една фирма занимаваща се с чип тунинг да ти свърши работа, че даже и диното да е включено в цената.
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X