Здравейте колеги преди няколко месеца се сдобих с фиат стило жтд, но имам малак проблем. Видях че има мнения по темата но аз се пак да си питам, колата ми е чипосана и е 135 коня, махнат е катализатор работи отлично, но се появи дим като е форсирам на място, или като се облегна рязко на педала на каквато и да е скорост. За сметка на това набира идеално, но пуши, ме дразни дали това е нормално? И ако не, как да го оправя този проблем? И да добавя колата съм я купил така както я описвам, нищо не сам пипал, само масла, филтри и ремъци. Помагайте колеги.Редактирано заглавие, редактирано мнение, слети мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило с ремап, без катализатор, пуши при форсиране
Collapse
X
-
KAVRYKOV написа:здравеите колеги преди няколко месеца се здобих с фиата тило жтд но имам малак проблем видях 4е има мнения по темата но аз се пак да си питам колата ми е 4ипосана ие 135 коня махнат е катализатор работи отли4но но се появи дим като е форсирам на място или като се облегна ряско на педала на каквато и да е скорост за сметка на това набира идеално но пуши ме дразни дали това е нормално и ако не как да го оправя този проблем и да добявя колата сам е купил така както я описвам ништо не сам пипал само масла и филтри и ремаци помагаите колегиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Ти си изключение от правилото Кофти е, че никой не си признава истината. Няма дизел който хем мноо да дърпа, хем да не пуши като парен локомотив. Особено пък с нафта от БГ бензинаджийница.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ти си изключение от правилото Кофти е, че никой не си признава истината. Няма дизел който хем мноо да дърпа, хем да не пуши като парен локомотив. Особено пък с нафта от БГ бензинаджийница.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
с моите скромни познания за дизелите знам че щом пуши черно значи няма достатачно въздух в сместа...та ако колегата emzo си е направил добре чипа(все пак той прави ремапване и е доста хвален във форума)нищо чудно да не му пуши колата. Скоро се возих в BMW X6 M50d, рядко щастие случва се веднъж в живота. Колата е 380 коня човека ми направи няколко дръпки на пълна газ лично гледах за пушеци е лично аз не видях някъв облак дим отзад както при уличните ремапнати коли от знайни и незнайни майстори. Така, че към колегата от горния пост - може да върви много и да не пуши.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ти си изключение от правилото Кофти е, че никой не си признава истината. Няма дизел който хем мноо да дърпа, хем да не пуши като парен локомотив. Особено пък с нафта от БГ бензинаджийница.
Коментар
-
emzo написа:Хаха, Любенов, мойта дейли си я карам грубо на 180 коня.Нямам даунпайп, нямам катализатор, нямам ДПФ, нямам и ЕГР.Нямам и грам пушек.Тъй чееееееее ......I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
mitkosoft написа:с моите скромни познания за дизелите знам че щом пуши черно значи няма достатачно въздух в сместа...та ако колегата emzo си е направил добре чипа(все пак той прави ремапване и е доста хвален във форума)нищо чудно да не му пуши колата. Скоро се возих в BMW X6 M50d, рядко щастие случва се веднъж в живота. Колата е 380 коня човека ми направи няколко дръпки на пълна газ лично гледах за пушеци е лично аз не видях някъв облак дим отзад както при уличните ремапнати коли от знайни и незнайни майстори. Така, че към колегата от горния пост - може да върви много и да не пуши.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:mitkosoft написа:с моите скромни познания за дизелите знам че щом пуши черно значи няма достатачно въздух в сместа...та ако колегата emzo си е направил добре чипа(все пак той прави ремапване и е доста хвален във форума)нищо чудно да не му пуши колата. Скоро се возих в BMW X6 M50d, рядко щастие случва се веднъж в живота. Колата е 380 коня човека ми направи няколко дръпки на пълна газ лично гледах за пушеци е лично аз не видях някъв облак дим отзад както при уличните ремапнати коли от знайни и незнайни майстори. Така, че към колегата от горния пост - може да върви много и да не пуши.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:а защо трябва да пуши ако има достатъчно въздух...по-висок надув от турбината + точното гориво защо трябва да къди като печка...не че не трябва да припушва но не баш пък да прави мъгла не мисля че е нормалноFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
avvasilev написа:emzo написа:Хаха, Любенов, мойта дейли си я карам грубо на 180 коня.Нямам даунпайп, нямам катализатор, нямам ДПФ, нямам и ЕГР.Нямам и грам пушек.Тъй чееееееее ......04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Immortal написа:Dido_Lyubenov написа:Ти си изключение от правилото Кофти е, че никой не си признава истината. Няма дизел който хем мноо да дърпа, хем да не пуши като парен локомотив. Особено пък с нафта от БГ бензинаджийница.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
аз незнам защо в този форум се заяждаме един друг...има много хора които създават или модифицират нещо по колите си...emzo подобрява софтуера на колата, vgeorgiev прави разходомери които ги няма заводски при Фиат. За мен това е похвално за хвърлените безсънни нощи и тррябва да се цени това.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар