Здравейте,днес в сервиз на Тойота ми смениха тампона на двигателя който се намира от горе и се съединява със макферсона прилича на кокал. Понеже ми тресеше купето на празен ход и хората от сервиза са ми познати реших за пръв път да постъпя в оторизиран сервиз...купих си тампон и отидох днес ми го сменят...стария беше адски окъсан докато е монтиран си го въртя във всякакви посоки без усилие...та смениха тампона и сега вибрациите са около 10 пъти повече направо не се седи на седалката имам чувството, че ще си увредя бъбреците. Та въпроса ми е мога ли да го махна този тампон и да карам без него явно той предава доста вибрации към купето било той нов или стар. Единствената функция която моята глава си обяснява за този тампон е да не позволява двигателя да се лашка много при ускорение и при отнемане на газта...на запален двигател се вижда как двигателя се тресе в посока от фаровете към чистачките и обратно и всички тези движения ги отнася този тампон който явно и без това е доста твърд и предава това движение към купето...та какво става ако го махна ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за тампон на двигател тип "кокал".
Collapse
X
-
emzo написа:Връщай стария тампон, дори и да е скъсан.Почти правилно си разбрал действието му.Почти всичко ново на пазара дето е афтърмаркет са боклуци.В Пловдив има фирма, дето набива нови тампони и после не ти изпадат зъбите.п.с. каква марка ти е тампона ? Birth ?Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:pi4_s_bravo написа:Ще блъска двигателя напред-назад.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:mitkosoft написа:pi4_s_bravo написа:Ще блъска двигателя напред-назад.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Може да се влоши много, ако е монтиран неправилно и под напрежение. Когато е под напрежение, вместо тампон - играе обратната роля - на твърда връзка и не успокоява вибрациите, а ги предава изцяло към купето. Отвий по малко болтовете, за да може двигателят сам да се намести, и стегни. За да разбереш дали тоя тампон си върши работата - пипни мястото, на което двигателят е свързан с тампона и усети вибрациите. После пипни самия тампон - на него вибрациите трябва да са значително по-малко. После пипни мястото, на което тампонът е захванат към купето. Там вече не трябва да има никакви вибрации. Това показва, че тампонът си върши работата и вибрациите се предават от друго място, а не от този тампон. Аз като го смениих, беше точно така както ти го описвам. Вибрациите не намаляха, но със сигурност не се предаваха от този тампон
Коментар
-
ogi28b написа:Може да се влоши много, ако е монтиран неправилно и под напрежение. Когато е под напрежение, вместо тампон - играе обратната роля - на твърда връзка и не успокоява вибрациите, а ги предава изцяло към купето. Отвий по малко болтовете, за да може двигателят сам да се намести, и стегни. За да разбереш дали тоя тампон си върши работата - пипни мястото, на което двигателят е свързан с тампона и усети вибрациите. После пипни самия тампон - на него вибрациите трябва да са значително по-малко. После пипни мястото, на което тампонът е захванат към купето. Там вече не трябва да има никакви вибрации. Това показва, че тампонът си върши работата и вибрациите се предават от друго място, а не от този тампон. Аз като го смениих, беше точно така както ти го описвам. Вибрациите не намаляха, но със сигурност не се предаваха от този тампонFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
emzo написа:Връщай стария тампон, дори и да е скъсан.Почти правилно си разбрал действието му.Почти всичко ново на пазара дето е афтърмаркет са боклуци.В Пловдив има фирма, дето набива нови тампони и после не ти изпадат зъбите.п.с. каква марка ти е тампона ? Birth ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
emzo написа:Същите.Дори да е напукан тампона и скъсан, важното е да си е там.Трябва да се е разпаднала гумата, че да вземе да чука при ускорение.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар