Щом фъщи толкова много най вероятно си спукал маркуча на турбото или се е пробил интеркулера. На втора скорост пък от 2000 оборота трябва да ти къса врата. При мен ако не плъзне съединителя върти гуми направо. Но съм само с ремап на жтд 105. Нямам клип точно такъв да видиш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлики между JTD100 и JTD105
Collapse
X
-
и аз имам съмнение за маркуч...не че нещо ама единия маркуч от турбото който излиза е обвит с нещо като тиксо явно има пукнатина там и продавача е решил да го закърпи с тиксо....иначе няма логика да стои там това тиксо...а кулера ако е пукнат вероятно щеше да е омаслено мястото а той си е напълно чист....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.
Коментар
-
ogi28b написа:Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
emzo написа:Честа болежка е да се скъса гофрето.Сменяй го ама с нов, че от морга не се знае, колко ше изкара.Цени от 30 до 60лвFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар