Нормално ли е да има масло по маркуча, който отива към интеркулера. Става въпрос за масло от порядъка на 4-5 капки, но най-вероятно отива и до самия кулер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло в интеркулера
Collapse
X
-
Re: Масло в интеркулера
emzo написа:madunko написа:Нормално ли е да има масло по маркуча, който отива към интеркулера. Става въпрос за масло от порядъка на 4-5 капки, но най-вероятно отива и до самия кулер.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И при мен има и си го складира в кулера.Ива от тръбичката на масления сепаратор.Тази кутия на "пандора" не я знам дали бачка адекватно. Замислил съм да махна маркуча от вентилацията, да го удължа и пусна под двигателя.Така ще спре мазането на турбопътищата.Ако някой знае друг лек да за това да сподели.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
-
madunko написа:Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
madunko написа:Аз кулера не съм го свалял, просто беше се скъсала едната прикрепяща скоба и така и така ще я сменям реших да видя вътре как е. За днес обмислям да видя в кулера как е положението. Проблема обаче е, че е страшно мудна... 1 и 2 скорост между 2000 и 3000 оборота набира след това тотална смърт, на 3-та е доволно, за 4 и 5 са пълен ужас, имам чувството, че я бутам и това при скорост между 90-120. Та си помислих, че може кулера да е задръстен с някакви боклуци. А ако някой има представа от какво може да е да споделя. Катализатора като го свалих си беше нормално черен, питата си е здрава и не е запушен. И да не забравя колата е Брава 1.9 жтд 105к.с.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nemobg написа:Никой не каза как да се спре сълзенето на масло от маркуча на масления сепаратор.Опитах се да го разглобя но има два маркуча дето без канал няма как да откача.А иначе мудността идва от дебитомера. И аз имах този проблем като я взех.Смених го за не скромна сума и тръгна.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
madunko написа:А някой колега може ли да ми покаже със снимка къде точно се намира този датчик на дебитомера ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар