Mazda-та на Татко гори 2л масло за 3000 км ...реших че е от турбото ама работи перфектно мощност колко ти душа сака (ама не повече от JTD-то ) почнах да оглеждам колата на подемника има масло отзаде стекло се по турбото ... тръгнах да махам маркучите на изхода от турбото и скобата не беше въобще стегната ... махнах на цяло маркуча и гледам масло вътре няма .... викам на Бащата свети аз ще я запаля ти гледай дали ще фърля масло ... паля и от турбото почва да излиза нещо като пара с мирис на ддз, изгоряло масло , подадох газ 2 пъти до 2000 об. и Бащата вика спри че ми опръска масло на всякаде ... без да се замислям си викам "турбо" 840 лв рециклаж от RealTurbo ...обаче на другия ден гледам пак и взех че отворих капачката за доливане на масло на двг и като почна да бликат капчици масло и едно яко духане от там със същата тая пара дето излизаше от турбото ...е те тва са кво е ... писах в мазда форума ама те там скарани с писането 400 гледания на темата и нито един коментар и пиша тука щото вече незнам кво да правя много странен двг ... до сега не съм виждал такива дюзи (т.е. не ги видях ... няма ГНП само едни метални маркучи влизат в едни кубчета отгоре на двг )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мазда 6 2.0Д 136hp 2005г (на Бащата) Разход на масло HELP
Collapse
X
-
Провери да не е запушена вентилацията на картерните газове и да надува маслото в цилиндрите. А турбото не го пробвай с разкачени маркучи за маслото, че едно форсиране до 2000 об/мин може да му дойде много, да не говорим за повече експерименти. Другите варинти са неподходящо масло или износени маслообирачи на клапаните (дето им викат "гумички за клапани"). С какво масло я кара, и какво препоръчва производителя ? Пробвай и с добавка за горивото, може да има залепнали сегменти, дано се отлепят.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
super8 написа:Преди да си почнал да правиш основен ремонт си смени дифтунгите на дюзите. Само оригинални от Мазда. Дюзите са вътре в маслото и тн. Предполагам ти е ясно какво се получава. Пробвано е.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:super8 написа:Преди да си почнал да правиш основен ремонт си смени дифтунгите на дюзите. Само оригинални от Мазда. Дюзите са вътре в маслото и тн. Предполагам ти е ясно какво се получава. Пробвано е.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар