Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателят тресе след ремап

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    хихи. иде реч за такова с ори демпфер.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      Притискателя ти е поомекнал и не е достатъчно здрав, за да държи въртящия момент.
      Чесно казано мисля че не е от притискателя сменях съединителя преди 3000 км. целият комплект на валео.А има още нешто което много ме учудва на 1-ва когато я сръчкам гледам само как оборотите се покачват а колата каточели не набира говоря за напулно пуснат съединител възможно ли е да буксува на ниските предавки а на високите не и ако не е възможно от какво може да е .

      Коментар


        #18
        ТОва си е баш приплъзване Оборотите рязко се качват, падат и тогава тръгва колата.
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #19
          panasonic1 написа:
          Чесно казано мисля че не е от притискателя сменях съединителя преди 3000 км. целият комплект на валео.А има още нешто което много ме учудва на 1-ва когато я сръчкам гледам само как оборотите се покачват а колата каточели не набира говоря за напулно пуснат съединител възможно ли е да буксува на ниските предавки а на високите не и ако не е възможно от какво може да е .
          А отхвърляш ли възможността за превъртане на гумите? На първа при по- висок въртящ момент си е нормално и те да превъртат от движение. Моите примерно превъртат и на втора от движение.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #20
            Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауър
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Има моменти в които е както трябва когато зацепи се усешта да превъртат гумите но повечето случай ми се струва че приплъзва както казва колегата като върна газта решава да тръгне по някое време да не кажа че го прави и наа втора. Това нещо се усещаше по осезаемо с мапнатият фаил на 1-2 трудно потегляше вече на 3-та се усешташе едно много добро ускорение като дори при не натиснат педал до ламарината някаде на половина към 2500-2600 об. в движение получаваше такъв шут че гумите поднасяха.

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауър
                Да прав си принципно малко да те корегирам марето е жтд110 кс.

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауър
                  В случея мисля, че става въпрос за ЖТД110 с ремап.При незагрети гуми може и да не присвирват, пак си зависи от самите гуми и асвалта. Аз затова и питах, за да може да се изключи като вариант Колега щом на 3-та тая кола се поднася , голям повер ще има :D По- скоро гумите не са кой знае какво.Ако искаш тази кола да върви, няма какво да се чудиш, с тези маховик и съеинител няма да стане. Ако е за возене, не се занимавай. Може да предприемеш слагане на ремап с по-малко въртящ момент, който и да е изтеглен нагоре в оборотния диапазон.Кефа няма да е пълен, но пак ще е доста по- добре и като ти се наложи при изпреварване например, ще има доста повече повер.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #24
                    Изглежда някой е предобрил въртящия момент.

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауър
                      На ниските предавки е по трудно да изпусне съединителя от колкото на високите. Гумите може и да не показват, че преплъзват..... затова пък трябва да замирише на изнасилено от съединителя ако той преплъзва.

                      Коментар


                        #26
                        Вече почвам да се съмнявам в себеси

                        Коментар

                        Working...
                        X