хихи. иде реч за такова с ори демпфер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателят тресе след ремап
Collapse
X
-
Airfan написа:Притискателя ти е поомекнал и не е достатъчно здрав, за да държи въртящия момент.
Коментар
-
panasonic1 написа:Чесно казано мисля че не е от притискателя сменях съединителя преди 3000 км. целият комплект на валео.А има още нешто което много ме учудва на 1-ва когато я сръчкам гледам само как оборотите се покачват а колата каточели не набира говоря за напулно пуснат съединител възможно ли е да буксува на ниските предавки а на високите не и ако не е възможно от какво може да е .FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Има моменти в които е както трябва когато зацепи се усешта да превъртат гумите но повечето случай ми се струва че приплъзва както казва колегата като върна газта решава да тръгне по някое време да не кажа че го прави и наа втора. Това нещо се усещаше по осезаемо с мапнатият фаил на 1-2 трудно потегляше вече на 3-та се усешташе едно много добро ускорение като дори при не натиснат педал до ламарината някаде на половина към 2500-2600 об. в движение получаваше такъв шут че гумите поднасяха.
Коментар
-
emzo написа:Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауърFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
emzo написа:Тия гуми свирят, мирише на каучук, чудо е, все ще го усети, а и говорим за жтд105 без жокери, отде толкоз пауър
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар