Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателят тресе след ремап

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателят тресе след ремап

    Здравейте реших да си ремапна колата Мареа 1.9jtd 110кс. след като направих тази корекция останах доволен от динамиката и вървежа на колата но се появи следният проблем при ускорение между 70-110 на 4 или 5 предавка започват едни неприятни вибрации.Та вапроса ми е дали това не е от маховика или можеби от лош ремап мога да прикача един лог да се види горе дол как се даржи двигателя.Това което забелязах в лог фаила е че има разминаване на наляганията в смукателният колектор и не знам дали е нормално ,ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
    Прикачени файлове

    #2
    Re: Двигателят тресе след ремап

    panasonic1 написа:
    Здравейте реших да си ремапна колата Мареа 1.9jtd 110кс. след като направих тази корекция останах доволен от динамиката и вървежа на колата но се появи следният проблем при ускорение между 70-110 на 4 или 5 предавка започват едни неприятни вибрации.Та вапроса ми е дали това не е от маховика или можеби от лош ремап мога да прикача един лог да се види горе дол как се даржи двигателя.Това което забелязах в лог фаила е че има разминаване на наляганията в смукателният колектор и не знам дали е нормално ,ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
    Здравей колега, защо не говориш първо и с човека, който ти е правил колата? :D Аз от този много лош лог файл разбрах само 1, ако колата ти е тръгнала да върви повече след ремапа, то ремапа който ти е направен е пълна боза За мен това не е качествен ремап За тресенето, най-вероятно причината е маховика, прекалено слаб е!
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #3
      Съединителя на браво 105, само съединителя е пробван на друга кола и държи 150 коня без ядове.Махото - "пърди" яко.В случая сигурно някой се е олял въртящия момент.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Ако не е тайна кой ти я прави във варна

        Коментар


          #5
          Ммммммх Ами да ви кажа и моето ЖТД е ремапвано във Варна незнам от кого така я купих ама и аз не съм доволен от вървежа ... и се каня да ходя при Емзо да оправи нещата ама нито време нито пари , пък и са почнах да карам курсове за професионален шофьор и парите отиват там ... предницата хлопа ама на заден план ще е имам едно ЖТД където ми е за донор и ще слагам от него ... ако искаш свестен ремап Емзо е "Човека"

          Коментар


            #6
            Той колегата не е писал по темата от 3 дена, може и да не пише повече, незнам. Предполагам разбра какъв е проблема На мен ми стана интересно, как решихте че колата е правена във Варна?
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #7
              ми ддз питай Ivel :D

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги вече съм почти сигурен че е от маховика върнах оригиналният фаил на марето и проблема изчезна явно както казва колегата емзо съм прекалил с въртящият момент за сега ще си карам с оригиналният фаил скоро време ще сменям махото с такова на ХГТ. ще продължавам да се ровя в нета да понауча как да си мапна колата правилно. Ако някои иска да помогне или да даде съвет моля на Л.С. Благодаря че се отзовахте по темата

                Коментар


                  #9
                  Притискателя ти е поомекнал и не е достатъчно здрав, за да държи въртящия момент.

                  Коментар


                    #10
                    Тресенето идва от маховика, ако е проблема в притискателя няма да тресе, а ще буксува.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Тресенето идва от маховика, ако е проблема в притискателя няма да тресе, а ще буксува.
                      Не съм съгласен изцяло. След смяна на маховик с първия съединител известно време нямаше проблем. След като за втори път смених съединител със стария нов маховик нямаше проблеми известно количество километри. Да, сигурно маховика също играе роля, но не е само той виновен за тресенето.

                      Коментар


                        #12
                        Намери жтд105 и ти демонстрирам веднага.Пак казвам, тестван на друга кола, съединителя на 105цата държи 300Нм и 150 коня, маховика обаче се предава много по-рано.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Намери жтд105 и ти демонстрирам веднага.Пак казвам, тестван на друга кола, съединителя на 105цата държи 300Нм и 150 коня, маховика обаче се предава много по-рано.
                          Няма къде вече, всички ги продадоха

                          Коментар


                            #14
                            тресенето си е от маховика,и точно въртящия момент в повече го кара да си покаже магариите,но и с оригиналния файл не очаквай чудеса от този маховик.ще изкара още малко и ще се наака.скоро правих една марея,която беше за съединител.викам си я да я пробвам и какво-след 110км се появяваха едни вибрации,че и волана се трсеше яко.като отворих всичко беше дроб,включително и маховика.след смяна на всичко нямаше никаква вибрация.

                            Коментар


                              #15
                              Airfan написа:
                              emzo написа:
                              Намери жтд105 и ти демонстрирам веднага.Пак казвам, тестван на друга кола, съединителя на 105цата държи 300Нм и 150 коня, маховика обаче се предава много по-рано.
                              Няма къде вече, всички ги продадоха
                              Еее колега, недей така. Не всички, намират се още и ентусиасти, които си ги карат Емзо имам едно под ръка, но незнам дали на него ще успееш да го демонстрираш
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар

                              Working...
                              X