Здравейте реших да си ремапна колата Мареа 1.9jtd 110кс. след като направих тази корекция останах доволен от динамиката и вървежа на колата но се появи следният проблем при ускорение между 70-110 на 4 или 5 предавка започват едни неприятни вибрации.Та вапроса ми е дали това не е от маховика или можеби от лош ремап мога да прикача един лог да се види горе дол как се даржи двигателя.Това което забелязах в лог фаила е че има разминаване на наляганията в смукателният колектор и не знам дали е нормално ,ако някои може да помогне ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателят тресе след ремап
Collapse
X
-
Re: Двигателят тресе след ремап
panasonic1 написа:Здравейте реших да си ремапна колата Мареа 1.9jtd 110кс. след като направих тази корекция останах доволен от динамиката и вървежа на колата но се появи следният проблем при ускорение между 70-110 на 4 или 5 предавка започват едни неприятни вибрации.Та вапроса ми е дали това не е от маховика или можеби от лош ремап мога да прикача един лог да се види горе дол как се даржи двигателя.Това което забелязах в лог фаила е че има разминаване на наляганията в смукателният колектор и не знам дали е нормално ,ако някои може да помогне ще съм много благодарен.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Ммммммх Ами да ви кажа и моето ЖТД е ремапвано във Варна незнам от кого така я купих ама и аз не съм доволен от вървежа ... и се каня да ходя при Емзо да оправи нещата ама нито време нито пари , пък и са почнах да карам курсове за професионален шофьор и парите отиват там ... предницата хлопа ама на заден план ще е имам едно ЖТД където ми е за донор и ще слагам от него ... ако искаш свестен ремап Емзо е "Човека"
Коментар
-
Той колегата не е писал по темата от 3 дена, може и да не пише повече, незнам. Предполагам разбра какъв е проблема На мен ми стана интересно, как решихте че колата е правена във Варна?FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Здравейте колеги вече съм почти сигурен че е от маховика върнах оригиналният фаил на марето и проблема изчезна явно както казва колегата емзо съм прекалил с въртящият момент за сега ще си карам с оригиналният фаил скоро време ще сменям махото с такова на ХГТ. ще продължавам да се ровя в нета да понауча как да си мапна колата правилно. Ако някои иска да помогне или да даде съвет моля на Л.С. Благодаря че се отзовахте по темата
Коментар
-
emzo написа:Тресенето идва от маховика, ако е проблема в притискателя няма да тресе, а ще буксува.
Коментар
-
тресенето си е от маховика,и точно въртящия момент в повече го кара да си покаже магариите,но и с оригиналния файл не очаквай чудеса от този маховик.ще изкара още малко и ще се наака.скоро правих една марея,която беше за съединител.викам си я да я пробвам и какво-след 110км се появяваха едни вибрации,че и волана се трсеше яко.като отворих всичко беше дроб,включително и маховика.след смяна на всичко нямаше никаква вибрация.
Коментар
-
Airfan написа:emzo написа:Намери жтд105 и ти демонстрирам веднага.Пак казвам, тестван на друга кола, съединителя на 105цата държи 300Нм и 150 коня, маховика обаче се предава много по-рано.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар