колеги търся читав притискателен диск за TD 100 PS:ще сменям съединителя, но имам само феродов диск и лагер.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD 100 съединител
Collapse
X
-
Re: TD 100 съединител
totu написа:колеги търся читав притискателен диск за TD 100 PS:ще сменям съединителя, но имам само феродов диск и лагер.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ей, че сте лошииАко си е намерил колегата комплект за 50 лв. втора ръка и може да си го смени сам, що да взема нов? Пък и майстор да му го смени, пак ще дойде доста по-евтино.Може и колата да е за продаване, та колегата да не иска да хвърля излишни пари.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Ей, че сте лошииАко си е намерил колегата комплект за 50 лв. втора ръка и може да си го смени сам, що да взема нов? Пък и майстор да му го смени, пак ще дойде доста по-евтино.Може и колата да е за продаване, та колегата да не иска да хвърля излишни пари.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
на jtd-то смених съединителя за 6 часа.бачкането е много но няма да дам 150лв за смяна.аз работя за 40лв на ден за 9 часов работен ден и смея да твърдя че физическия труд не е по малко от смяната.вие сами си направете сметка за какво говоря.....fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
TD 100 съединител
Сега имам малко време да се включа в темата.Приплъзва ми съединителя от време на време.т.е. когато рязко ускорявам при изпреварване и при изкачване на наклон / баир/.При потегляне от място не ми придръпва. Даже миналата седмица влачих лек автомобил ( ~1000кг.) около 3-4 км. включвах втора и трета предавка, обороти до около 2000хил. за мотора - никакво приплъзване, без проблем. Стараех се да не издувам до толкова газта ,че да не започне да се чува турбото как свири. Така карам от пролетта. Като се старая да не ускорявам бързо, но ще водя семейството на почивкаи ще ми се наложи да преминавам проход през стара планина, пък и комбито ще е пълно с багаж.Купих си преди време от един познат лагер и феродов диск на валео. Колата му сдаде багажа, а беше сменял съединител преди няма и месец. Той ми предложи и претискателния диск, но аз не го пожелах защото една от пластините му беше сгъната леко на вътре. Може би като е разглабял е бързал и не се знае къде е захвърлил притискателния диск, та да се сгъне пластината на вътре. Така че се вкарах в епизод от някакъв филм.Сега си търся читав притискател, за да си направя ремонта.Не съм разглобил още колата, не знам може и в моя да има още хляб.Макар че като се замисля карам тази кола вече 120 000км., а на таблото показва 335000 км. Съединител до сега поне аз не съм сменял.Още като я взех капеше масло от семерината на к. вал, пък и от ск. кутия може да има, щото за този пробег съмй доливал 3-4 пъти масло.Може и от маслото да приплъзва, но пък си мисля, че вече доста километри има навъртяни. А бе дошло му е времето - трябва да се прави, а нямам добър притискателен диск.притиква смешна количка
Коментар
-
Идеята на Банков беше за разликата в цената на частите, вие тръгнахте за цена на ремонт да спорите :D А така като чета за проблема на колегата, май няма да мине само със смяна на съединител. Добре ще е да подготви финансовои психически за по-голям ремонт.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар