Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслена помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маслена помпа

    Налягането на маслото ми е 12 оборота налягане.Маистора каза че три е нормално налягане.Възможно ли е при счупена маслена помпа да даде такива параметри и от налягане на маслото да счупи и турбина колата е Fiat Multipla 1.9 Jtd

    #2
    12 оборота налягане е нова измервателна еденица.12бара е невъзможно,защото клапана ще е изключил още на 6-7.Моят съвет е смени сервиза и премерете налягането на маслото на студен и после на загрял двигател(на 800об/мин и на 3000об/мин)
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Imenno izmeri q studena.i dade 12 bara nalqgane na manometara kaza che pompata pravi tova nalqgane.

      Коментар


        #4
        Именно каза че е счупена маслената помпа и някав клапан на нея ли бил запушен и налягането било 12 бара.

        Коментар


          #5
          papi6 написа:
          Именно каза че е счупена маслената помпа и някав клапан на нея ли бил запушен и налягането било 12 бара.
          Аха, абе все бях чувал от заминаваща си помпа да прави по ниско налягане, ама пък по високо сигурно е от последните и напъни на помпата. А на майстора му кажи че клапана ако е запушен няма да прави никакво налягане. Два съвета от менСмени майстора или поне му вземи нов манометърПромиите двигателя
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Re: Маслена помпа

            papi6 написа:
            Налягането на маслото ми е 12 оборота налягане.Маистора каза че три е нормално налягане.Възможно ли е при счупена маслена помпа да даде такива параметри и от налягане на маслото да счупи и турбина колата е Fiat Multipla 1.9 Jtd
            Колега, бая зор видях, докато ти разкодирам посланието :D Остава нещо загадъчно все-пак - на 12 -тият оборот вдига налягане или "маИстора" използва нова система мерни единици !? Ако въпреки никаквото описание на проблема, налягането на маслото достига 12 бара, има няколко възможни причини това да е така. Първо ако е налял трансмисионно масло в ДВГ - има висок вискозитет и е възможно да вдигне подобно налягане. Втори вариант - да не прави измерването където трябва ( демек прави се на майстор ). Трети вариант - смени масления филтър и промий мазилната система, че може да има запушени маслени магистрали от калпави масла и в комплект с това, клапана, който регулира налягането и се намира в масленият филтър, може да е дефектен. Случва се доста често, в разни евтинджос филтри да го има този проблем. Но първо смени "маИстора" !
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Ако клапана в помпата наистина е заял, то може да се получи това нещо.Клапана в 1.9 двигателя отваря на 5 бара. Теоретично това е максималното налягане, което самата помпа трябва да направи. Ако има задръстване по трасето, то пак това ще е максималното налягане, защото клапана се намира в помпата и "следи" налягането на изхода и. Ако отвори клапана, то налагането вътрешно се препраща към камерата с ниското налягане - преди зъбчатките.Защо толкова бързо анатемосахте майстора не мога да ви разбера. Дайте му шанс.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                ако наистина вдига 12 бара,то няма кой освен клапана да е блокирал

                Коментар


                  #9
                  Я стига, маслен клапан да блокира, от какво от ръжда или от задиране Ако найстина клапана е блокирал то маслените магистрали трябва да са пълни с гняс и тоя двигател да не е виждал промивка и ново масло нивга през всичките си километри.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Я стига, маслен клапан да блокира, от какво от ръжда или от задиране Ако найстина клапана е блокирал то маслените магистрали трябва да са пълни с гняс и тоя двигател да не е виждал промивка и ново масло нивга през всичките си километри.
                    Масления клапан блокира от боклуци (парчета силикон, стружки и др.) но тогава няма налягане.
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      тогава няма налягане.
                      Имаме участник познал точното налягане
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        BO написа:
                        Ако клапана в помпата наистина е заял, то може да се получи това нещо.Клапана в 1.9 двигателя отваря на 5 бара. Теоретично това е максималното налягане, което самата помпа трябва да направи. Ако има задръстване по трасето, то пак това ще е максималното налягане, защото клапана се намира в помпата и "следи" налягането на изхода и. Ако отвори клапана, то налагането вътрешно се препраща към камерата с ниското налягане - преди зъбчатките.Защо толкова бързо анатемосахте майстора не мога да ви разбера. Дайте му шанс.
                        Защото е излъгал момчето, че това налягане може да повреди тубината. По-скоро турбината е останала без мазане, отколкото да е стигнало такова налягане на маслото до нея. Дори да се маже с 12 атм. на маслото, пак не вярвам да се счупи от това.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Не е сигурно че тея 12 бара стигат до турбината или другаде,сигурно е само че има нещо запушено.На един транспортер 1,8 бяхме налели кофти масло и изплюваше гумичката на филтъра,оправи се с промивка с тънко масло
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            Точно това каза майстора клапана в помпата е заял и оттам прави 12 бара налягане.А до колкото за турбината аз си мислех ,че може да е от това майстора каза няма как била си е прецакана.И масления филтар се е пръснал от налягането поради заял клапан на помпата .Като взех колата беше минала 4 хил. Километра над 10 000 демек се смени на 14 000. То може и от това да се е прецакала турбината или маслената помпа.

                            Коментар


                              #15
                              при блокирал клапан, преди да ти пръсне филтъра трябваше да си задрал буталата отдавна, или поне такава е моята логика.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X