Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Права генерация 1,9 Jtd 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Права генерация 1,9 Jtd 105

    Здравейте искам да попитам, тъй като ми предстои махане на катализатора: Мисля заедно с катализатора да си отидат и някои от гърнетата.Как е по удачно права генерация без гърнета или с едно крайно? (месец след това мисля да направя и ремап)Благодаря!
    FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

    #2
    като за начало направи ремап.А колега би ли споделил колко пари ти искат за пренаписване на софтуера?

    Коментар


      #3
      Да направя ремапа преди генерацията?Ремап при Брезел в Годеч-300лв с динотоРемап при друг човек(който също е доста в час)-200лв без диноЗа мен не е важно толкова да я замервам, но все още не съм решил колко да я засилвам, мислех да пипна генерацията първо,защото е на 280 000 км и катализатора е аут и си мислех за права генерация, тъй като имам двама познати с тди-та които ме посъветваха да махна излишните неща. Ако ще започвам да я подобрявам това било едно от първите неща, после ремап, пък ако не ми стигне можело и по-голямо турбо и челен кулер... Но едва ли ще стигна до там. Техните тди-та са по170-180к.с. и дърпат страшно, едното съм го карал стоково 110-ка и после с чип на Брезел 140к.с. беше ми достатъчно като вървеж, jtd-то може би ще е малко по тромаво с ремапа, но се надявам да ми стигне...Та, ако някой колега с жтд е слагал разни тръби и грънци да даде съвет, ще съм благодарен : )
      FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

      Коментар


        #4
        колега 200 кинта са многомои приятел ще ти направи и за 100.Оточнявам не сваля готови софтоери както правят повечето.Тои пише сам за всqка една кола прави тест и пак преглежда наново.Малко илх много колите които караме са си на години затова не всяка кола се получава с готов софтоер.Иначе на жтд турбото е мн малко ако ти се влагат пари дейсвай и челен кулер доста помага.А за тди’тата знам имам приятел с 230 кс голф 2 1.9 тди мотора е фабрично 90кс.

        Коментар


          #5
          може да започнеш и с генерацията остави само задното гърне.

          Коментар


            #6
            Колега p.b.stoyanov, излишнишни неща няма :D Има дефектирали и износени ! Като ти е заминал катализатора, което не е нормално за дизелов ДВГ, сложи на негово място резонаторно гърне, за да запазиш параметрите на изпускателната система. Зарежи митовете и легендите за "прави генерации" и тем подобни. Ще съкратиш живота на и без това вече поостарелия си ДВГ.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              моят катализатор е много запушен без него има разлика но аз си го оставих.Dido lyubenov е прав. (у)

              Коментар


                #8
                kris_dif95 написа:
                моят катализатор е много запушен без него има разлика но аз си го оставих.Dido lyubenov е прав. (у)
                Прав прав, зависи какво се цели! Докато му стане нещо на мотора от правата генерация, колата ще е за вторични :D Лошо няма да се поотпуши генерацията щом човека си е решил, но си става по- шумна колата.kris_dif95 немога да се съглася с това, което си писал да се остави само най-задното гърне. Според мен точно с него трябва да се започне
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #9
                  kris_dif95 написа:
                  моят катализатор е много запушен без него има разлика но аз си го оставих.Dido lyubenov е прав. (у)
                  Колега,запушения катализатор вреди повече на двигателя отколкото права генерация.
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    Нека бръмченето в купето да започне сега

                    Коментар


                      #11
                      Колко пък да бръмчи с права генерация един дизел .... сега за старото браво с правата генерация и гърнето беше малко лудница .. не си чувах мислите :D
                      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                      Коментар


                        #12
                        Ibiza написа:
                        Колко пък да бръмчи с права генерация един дизел .... сега за старото браво с правата генерация и гърнето беше малко лудница .. не си чувах мислите :D
                        Достатъчно, за да ти надуе главата от Пловдив до София. Естествено, има екстремисти, на които им харесва, но гарантирано ще се повиши шума.

                        Коментар


                          #13
                          Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...
                          FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                          Коментар


                            #14
                            p.b.stoyanov написа:
                            Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...
                            Щом си виждал през него, значи не е бил много запушен, но си постъпил правилно, като си поставил резонаторно гърне на негово място, вместо права тръба. То компенсира съпротивлението на изправен катализатор.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              p.b.stoyanov написа:
                              Днес махнахме катализатора... сложихме резонатор някакъв бая скъп (на колегата му беше застоял даде го с голяма отстъпка).Катализатора не можах да го разбера колко е запушен (виждаше се през него, но си беше като мноооого малка светлинка в тунела).По мои наблюдения разлика има, по-добро ускорение при над 2500 оборота а също и двигателя си промени звука при тези обороти (не звучи така измъчено като преди).Абе май съм доволен :Д трябва само тампоните на другите гърнета да сменя че нямаше такива под ръка...
                              Здравей колега, на моята кола изтърбушихме катализатора за да не слагам резонатор и за да не си играя да изтърбушвам и задното гърне(защото имаше части от катализатора набити в задното гърне), понеже при мен средно гърне няма, направо го отрязахме и сложих тръба с малко по-голям диаметър и резултата е налице... преди колата спираше да върви на 3000 оборота, а сега турбото надува до 4000 оборота... Звука се увеличи само когато я настъпвам след 3000 оборота и турбото се чува когато разтоварва
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X