Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТУРБО?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТУРБО?

    Проблема е такъв.Купиx си турбо Втора употреба след като беше гръмнало старото.Новото Турбо Втора употрева гръмна на две кръгчета.Маистора каза че нямало чужди частици омаслявало сe e дали може да е от турбото или нещо по колата го е счупило?Колата е Фиат Мултипла. 1.9 Jtd 115k.

    #2
    ремапвана ли е колата,сигурен,ли си,че геометрията нее била заседнала.Може клапана за геометрията да не работи...

    Коментар


      #3
      Я кажи със какво масло е колата,кога си го налял,след смяната ли е гръмнало първото турбо и т.н.???Напълно е възможно и вторто да не е било наред,но тряба някой да го докаже.Успех!

      Коментар


        #4
        Маслото е ново 10/40 гръмна втората употреба след смяна на масло и всички филтри.Перките трудно се въртяха на турбото и гаиката чак беше изхвръкнала.

        Коментар


          #5
          Интересно, при мен от недостатъчно мазане имам една турбина със скъсана ос и една със разбити лагери (демек и двете са разбити) не ми се е случвало да затегне... Да не си карал вместо с нафта с олио
          FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

          Коментар


            #6
            А дали напълнихте турбината с масло при смяната?Също така не е лошо да си провериш дали идва масло към нея и дали изтича от нея. Отдушниците на мотора също трябва да работят на 100% за да се смазва турбината. Щом от две кръгчета е умряла е ясно, че не е имала смазване.

            Коментар


              #7
              съгласен съм с chaveto

              Коментар


                #8
                Има и проблем с маслената помпа явно дава 12 налягане.Омаслява се даже прекалено.

                Коментар


                  #9
                  Нищо чудно това да е бил проблема премери се с мано метар и даде 12 оборота ли се води налягане.Даже се спука масления филтър и маслото изтече при проба.Всичко е било не от омасляване а от повишено налягане от маслената помпа.

                  Коментар


                    #10
                    Липса на мазане,нещо е запушено ,затова вдига голямо налягане
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      То направо тече масло как ще има нещо запушено??

                      Коментар


                        #12
                        papi6 написа:
                        То направо тече масло как ще има нещо запушено??
                        Именно, някоя от маслените магистрали може да е запушена.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Маистора каза че няква клапа ли била прецакана на маслената помпа.

                          Коментар


                            #14
                            за Финал

                            Счупена маслена помпа от там 12 бара налягане и стружки в маслото от помпата и от турбините.Два пъти се сменява масло вторият да промиел двигателя и на 100 км го изхвърлих това му беше диагнозата.че не тръгваше турбото.

                            Коментар

                            Working...
                            X