Здравейте.След претърпян инцидент колата изгуби мощност.Набираше си но много бавно.Така на 1-ва, 2-ра, 3-та скорост.Наклоните можеха да се изкачват само на първа и втора.След преглед се оказа счупена кутия на въздушния филтър и проблемни двата маркуча от снимката.Смених кутията. Шлаухката, оградена в червено, е от клапана на турбото.След като оправих клапана след 2000 оборота колата набира нормално, дори малко по-добре, отколкото преди това.Проблема е,че до 2000 оборота колата набира много бавно- и на 1-ва, 2-ра скорост.Не можах да открия къде се свързва маркуча ограден в жълто и за какво служи.Отвътре е омаслен и мисля, че е нещо за турбото. Разскачал съм го от една пластмасова тръба, когато сменям въздушния филтър.Дали влияе на мудността на колата и къде да го свържа.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автомобила няма мощност
Collapse
X
-
малиии...излежда това ти е въздуховод и трябва да е закачен към кутията на въздушния филтър.. само така ми изглежда - не я карай така колата намери някой, който може да ти помогне ако я караш така и това е всмукателен въздуховод може да съкратиш живота на мотора драстичноFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Намерих това http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=79494 Мисля, че е по моята тема.Не разбрах само опасно ли е да се кара така известно време.STILO MULTIWAGON 115 2003
Коментар
-
Проблема е решен.Маркуча заграден в жълто е за отвежда не на картерните газове и влиза в кутия, намираща се под кутията на въздушния филтър.Захваща се за нея със скоба за да поема само необходимото количество въздух.В моя случай има свободен достъп на неограничено количество въздух.Временно го запуших докато намеря кутия и колата набира и върви нормално.Забелязвам обаче, че педала на спирачките по-бързо се втърдява, когато колата е в покоай.Благодаря на отзовалите се.STILO MULTIWAGON 115 2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар