Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!
Collapse
X
-
-
doofiat написа:Vladim написа:BRAVO написа:1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на дватаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:doofiat написа:Vladim написа:BRAVO написа:1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата
Коментар
-
Аз съм един такъв колега с Punto и откакто съм регистриран тук търсех къде да споделя един от малкото проблеми на колата си. Значи не ми се е случвало досега ИЗОБЩО да не запаля просто се случва сутрин независимо от околната температура да не запаля от първия път. Вече една седмица съм с нов термостат и паля от първия път но не вяравам това да има някаква връзка така че очаквам пак да подгрявам няколко пъти и да стартирам втори и пети път докато запаля. За пръв път чувам за авансатора дали той ме дъни сутринно време като се има в предвид че ва не запаля се случва само с първото стартиране за деня а със следващите нямам никакъв проблем?
Коментар
-
Да ви се похваля, че от като неутрализирахме капенето на нафта от авансатора пали от раз всяка сутрин(да чукна на дърво). Много ме е яд, че където и да отидех все ми казваха, че ми бил сдухан двигателя. А сега като пали пак ли е сдухан?! Аз му викам, че колата си дърпа и не лапа масло, той ми вика ще плачеш за голям ремонт. Пишман майстори!
Коментар
-
reiban написа:около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палешеFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:reiban написа:около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
Коментар
-
doofiat написа:Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар