Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Vladim написа:
    BRAVO написа:
    1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата
    Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!
    Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.

    Коментар


      #32
      doofiat написа:
      Vladim написа:
      BRAVO написа:
      1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата
      Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!
      Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.
      Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #33
        Nino написа:
        doofiat написа:
        Vladim написа:
        BRAVO написа:
        1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата
        Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!
        Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.
        Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта!

        Коментар


          #34
          doofiat написа:
          Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #35
            Аз съм един такъв колега с Punto и откакто съм регистриран тук търсех къде да споделя един от малкото проблеми на колата си. Значи не ми се е случвало досега ИЗОБЩО да не запаля просто се случва сутрин независимо от околната температура да не запаля от първия път. Вече една седмица съм с нов термостат и паля от първия път но не вяравам това да има някаква връзка така че очаквам пак да подгрявам няколко пъти и да стартирам втори и пети път докато запаля. За пръв път чувам за авансатора дали той ме дъни сутринно време като се има в предвид че ва не запаля се случва само с първото стартиране за деня а със следващите нямам никакъв проблем?

            Коментар


              #36
              Nino написа:
              doofiat написа:
              Аре се видим тази седмица бе!Толкова ли не можеш се отскубна за 45 мин, да те черпя един обяд в кимизарника под Вас?!
              Ами тая седмица има увеличение на "Монбат" и ще ни скъсат дупетата. А освен това долу ги омърляха нещата и колежките пищят от тях.

              Коментар


                #37
                Да ви се похваля, че от като неутрализирахме капенето на нафта от авансатора пали от раз всяка сутрин(да чукна на дърво). Много ме е яд, че където и да отидех все ми казваха, че ми бил сдухан двигателя. А сега като пали пак ли е сдухан?! Аз му викам, че колата си дърпа и не лапа масло, той ми вика ще плачеш за голям ремонт. Пишман майстори!

                Коментар


                  #38
                  около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
                  Fiat Marea 1,9TD100

                  Коментар


                    #39
                    reiban написа:
                    около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
                    Ами въртиш ключа след като са подгрели свещите казваш едно и е запалила.

                    Коментар


                      #40
                      reiban написа:
                      около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
                      Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #41
                        Между другото и аз това съм забелязал че като е по-студено пали по-бързо.
                        Fiat Marea 1,9TD100

                        Коментар


                          #42
                          Vladim написа:
                          reiban написа:
                          около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
                          Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.
                          Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.

                          Коментар


                            #43
                            doofiat написа:
                            Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
                            Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване e работата.
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #44
                              Vladim написа:
                              doofiat написа:
                              Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
                              Е стига де, да не караме на по 600 000км. таралясници! Според мен в по-дългото подгряване и работата.
                              Но нали си има реле. То винаги изключва при достигане на нужната температура.

                              Коментар


                                #45
                                doofiat написа:
                                Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
                                Не драги, стига с тези масла!!!! Да не е минус 15-16!!!!Този ефект за затруднено палене при топъл двигател, почти в повечето случаи говори за проблеми в ПОМПАТА! Ако не ми вярваш попитай на по-компетентни места.
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X