Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    doofiat написа:
    Но нали си има реле. То винаги изключва при достигане на нужната температура.
    Да, но компютъра може да греши-колите ни все пак са втора употреба. Може да се налага да подгрявя 4-5 секунди повече за да не въртиш 1 секунда повече. Сигурен съм, че тази система с времето на подгряване не е идеална.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #47
      Nino написа:
      doofiat написа:
      Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
      Не драги, стига с тези масла!!!! Да не е минус 15-16!!!!Този ефект за затруднено палене при топъл двигател, почти в повечето случаи говори за проблеми в ПОМПАТА! Ако не ми вярваш попитай на по-компетентни места.
      Vladim каза, че колкото по-студено става толкова по-лесно пали.Аз казах, че колкото по-ниска е температурата, толкова по-гъсто е маслото.Не говоря за топъл двигател, а за първоначално палене сутрин.Съгласен съм за помпата.

      Коментар


        #48
        doofiat написа:
        Vladim каза, че колкото по-студено става толкова по-лесно пали.Аз казах, че колкото по-ниска е температурата, толкова по-гъсто е маслото.Не говоря за топъл двигател, а за първоначално палене сутрин.Съгласен съм за помпата.
        Скрий едни 100-130лв от онова хубавото на снимката, дето е облечено в бяло....ама внимавай да не те хване, че ще имаш ядове, а иможе котката да ти се кара.... http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=225сложи един MOBIL 1 - 5W-40(50) или WR DIESEL SELENIA и ела разправяй на батко си как се пали с гъсти и тънки масла от -10C надолу!! Правя off, ама те знам, че си любител на 20W-50!!!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #49
          Nino написа:
          doofiat написа:
          Vladim каза, че колкото по-студено става толкова по-лесно пали.Аз казах, че колкото по-ниска е температурата, толкова по-гъсто е маслото.Не говоря за топъл двигател, а за първоначално палене сутрин.Съгласен съм за помпата.
          Скрий едни 100-130лв от онова хубавото на снимката, дето е облечено в бяло....ама внимавай да не те хване, че ще имаш ядове, а иможе котката да ти се кара.... http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=225сложи един MOBIL 1 - 5W-40(50) или WR DIESEL SELENIA и ела разправяй на батко си как се пали с гъсти и тънки масла от -10C надолу!! Правя off, ама те знам, че си любител на 20W-50!!!
          Ееееееевалаааааа!Кога ги сложих, кога ги видя :D Не мога се да давам такива пари, че спестя за бебе живот и здраве(през април2007).Иначе котката е лесна - тя е в Русе, ама да знаеш как я е охранила тъщата, малиииии.

          Коментар


            #50
            .....

            авансаторчето както някои го наричат подлежи на ремонт,не е нужно да си взимате ново!!!!!!!!!!!!!
            .....

            Коментар

            Working...
            X